Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

שני - 16.11.2020

גדי

היכולת שלכם לרכז סביבכם אנשים ולהלהיב אותם עם רעיון וכיוון הרצוי לכם - פשוט וירטואוזית ומרשימה. חבל שאינכם עושים זאת לעיתים יותר קרובות. זה היה עשוי להוביל אתכם להצלחה כלכלית.

דלי

אתם עסוקים במחשבות כיצד ליישם רעיון שעשוי להפוך לסיפור הצלחה. אל תסמכו על אנשים שאינכם מכירים היטב, ואל תחשפו פרטים אישיים שעלולים לסכן את מעמדכם. בערב תוכלו להיפגש עם חברים.

דגים

יום נעים, שחולף על מי מנוחות. אתם נהנים מן המצב, מכיוון ששינויים דרמטיים הם לא ממש הקטע שלכם. המצב בתחום הקריירה טוב, והפעולות שאתם עושים עוזרות לעלייה בהיקף הפעילות ולמוניטין שלכם.

טלה

מפת השמיים מבשרת על אנרגיות ממוזלות והרמוניות. צפויים להתרחש שינויים בכמה תחומים, והיכולת התקשורתית שלכם במיטבה. אם תתעלו על הצורך להגיב על כל גירוי, תצאו מנצחים מכל סיטואציה.

שור

מפת השמיים משגרת אנרגיה מאתגרת. התופעה עלולה להגביר את הצורך לפטפט ולהסגיר סודות. נדמה לכם שאתם מאוהבים, אך מוקדם להסיק מסקנות ולגלות את רגשותיכם. אתם יכולים להביע התעניינות.

תאומים

הספונטניות שלכם היא ללא ספק תכונה שובת לב, שגורמת לאנשים סביבכם ליהנות מחברתכם הנעימה, אולם לכם זה יכול להזיק. אתם עלולים לאכזב אנשים שקבעתם איתם סידור קודם שלא בלב שלם.

סרטן

אתם עלולים להגיע לעימות מול אדם אשר בשמו מופיעה האות ע'. אף שעל פני השטח אין לכך כל סיבה נראית לעין, הרי שמתחת לפני השטח יש דינמיקה של תחרותיות, שמרעילה כל חלקה טובה ביחסים.

אריה

יום מבולבל. מישהו מעביר אליכם מסרים סותרים, ואתם לא יודעים מה רוצים מכם. הפיתוי לקשר גדול, אבל יש המון בעיות שצפות על פני השטח. העדיפו אנרגיות יציבות וממוסדות, ולא הרפתקאות ופיתויים.

בתולה

הקריירה שלכם ממשיכה לגלות סימני התאוששות מעודדים, והמצב בבנק מאפשר לכם להוציא כספים על קניות ופינוקים שמזמן לא הרשיתם לעצמכם. אולי אפילו תקנו לעצמכם מתנה בשביל הכיף.

מאזניים

יש לפתור מהשורש את הבעיות המתעוררות, ולא להסתפק בטיוח על פני השטח. אף שאין לכם הרבה סבלנות, עדיף לדחות את הטיפול בעניינים המטרידים, במקום "לסגור עניין" בקיצורי דרך לא מספקים.

עקרב

יש כמה דברים בעבודה שממש לא נראים לכם, ואתם משקיעים מחשבה רבה בתכנון המהלכים העתידיים שלכם. עדיף לעצור ולחשוב היטב עוד לפני שאתם פולטים משהו שיהיה קשה לסגת ממנו.

קשת

נדמה לכם שהרבה אנשים קשרו קשר נגדכם. שום דבר לא הולך כפי שאתם רוצים, ויש תחושות קשות של אנטגוניזם. בכל זאת, נראה שהתחושה שלכם מוטעית, ואתם מרגישים מקופחים בגלל דינמיקה ישנה.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel