Israel Hayom

ובסוף מכבי מנצחת

בני הרצליה גררה את מכבי ת"א להארכה, אבל הקבוצה של יאניס ספרופולוס יצאה מאולם היובל עם 86:92 ● שיא קריירה של נועם דוברת 20) נקודות( לא הספיק לראשל"צ, שהפסידה 86:84 באילת

- יעקב מאיר ואבי סגל

בני הרצליה – מכבי ת"א 86:92 )לאחר הארכה(. הבעיות של מכבי ת"א העונה כל כך גדולות, שגם הניצחון הענק על ז'לגיריס קובנה ביום חמישי שעבר לא נתן לה את השקט והביטחון הדרושים כדי לנצח את אחת הקבוצות החלשות בליגה 3:0( לפני המש חזור הנוכחי) בצורה נוחה ובטוחה.

סקוטי ווילבקין קיבל מנוחה לקש ראת מחזור כפול ביורוליג, וגם אות'לו האנטר עדיין מתאושש מפציעה, אך גם בלעדיהם לאלופה יש יתרון משש מעותי שלא בא לידי ביטוי.

החבורה של יאניס ספרופולוס שלטה כמעט בכל שלבי המשחק, הרבה בזכוש תם של אנטה ז'יז'יץ' ואלייז'ה בראיינט. אלא שבכל פעם שהבריחה נראתה קרוש בה, הגיעו טעויות בהגנה ובהתקפה (בעיקר של כריס ג'ונס ודראגן בנדר) שהחזירו את הרצליה למשחק.

המארחת אמנם חסרה שחקן פנים איכותי ולא מקבלת תפוקה מספקת מהישראלים 5( במשותף), אבל יש לה את פרנק גיינס, אחד הזרים האיכוש תיים ביותר בליגה, שהיה בלתי ניתן לעצירה ושלח את המשחק להארכה עם שלשה אדירה, 19 שניות לסיום.

בחמש הדקות האלה להרצליה נגמר האוויר, והצהובים ניצלו זאת כדי לשמור על מאזן מושלם בליגה ולהוריד מעט את מפלס הלחץ לפני הנסיעה לספרד.

הפועל אילת – מכבי ראשל"צ .84:86 פתיחת העונה הטובה של הפוש על אילת המשיכה אתמול עם ניצחון ביתי 84:86 על מכבי ראשל"צ. הקש בוצה של אריאל בית הלחמי כבר עם מאזן ,1:3 בעוד זו של גיא גודס עם מאזן שלילי .)2:1(

ראשל"צ הובילה 15:26 בתחילת הרבע השני, שבו ספגה לא פחות מש63 נקודות. בתחילת הרבע השלישי היתש רון של אילת עמד כבר על .17 קאש מבק של הכתומים (נועם דוברת המש צוין רשם שיא קריירה של 20 נקודות) הביא אותם למרחק נגיעה ולכדור אחש רון לניצחון, אבל בהתקפה האחרונה

הם לא הצליחו להגיע לזריקה לסל.

אילת נהנתה מהופעה טובה של כמה שחקנים, ומעל כולם ריחף קייסי פראת'ר, שעלה לשחק כשהוא לא כשיר רק במהלך הרבע השני. זה לא הפריע לו לסיים עם 28 נקודות בש32 דקות. מצד שני, החטאות עונשין שלו כמעט סיבכו את קבוצתו לקראת הסיום.

הערב: הפועל ת"א תארח את הפועל ירושלים ,)21:00( ועוד קודם לכן תפש גוש העולה החדשה והמפתיעה הפועל חיפה )0:2( את עירוני נס ציונה .)19:00(

 ??  ??
 ?? צילום: אלן שיבר ?? ז'יז'יץ', אתמול
צילום: אלן שיבר ז'יז'יץ', אתמול

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel