Israel Hayom

ספורט היום

אכזבה בליגת האומות: הנבחרת הפסידה לצ'כיה 1:0

- ליאב נחמני

ליגת האומות יצרה מצב אבסורדי, שבו הפסד של נבחרת ישראל בצ'כיה יכול לשרת אותה בעתיד. המקום האחרון בבית ב' יחזיר אותנו לדרג ג', שם נמצאות נבחרות ברמה שלנו, כמו אלבניה, אזרבייג'ן, לוקסמבורג, ארמניה וליטא.

מול שמות כאלה, עם היכוש לת שמציגה הנבחרת בדרג ב', אולי יתרחש הנס שיש עלה את הכחולים לבנים לטורניר גדול אחרי יותר מש05 שנה. החבורה של רוש טנשטיינר עמדה יפה מול צ'כיה, אבל שער מוקדם )7( של דרידה הכריע. במש חצית השנייה, עם נטע לביא על המגרש במקומו של ביברס נאתכו, ישראל עשתה קולות של שוויון, אבל זה לא הספיק. ערן זהבי יכול לכבוש שלושער בכל משחק. למש צבים הוא מגיע, ואת סלובקיה הוא תפר עם אחוזים של קלע עונשין מחונן בכדורסל. מול הצ'כים יצאו לו אחוזים של שחקן גולף גרוע שלא יגיע לגומה לעולם, גם אם יחבוט שוב ושוב ושוב.

בהתאחדות לכדורגל רואים הכל ומבינים שלמרות ההפסד יש שיפור מסוים ביכולת. בעבר היו נבחרות שמשחק חוץ בצ'כיה היה מכניס את מורי המתמטיקה לכוש ננות מחשש לתבוסה. הפעם רק 1:0 קטן מול יריבה חזקה. וכן, באופן אבסורדי, אפילו הזוי, הפסד נוסף כזה מול סקוטלנד ביום רביעי, נקודות שיחקו הסלובקים - ובש קמפיין ליגת האומות של היורו נקבל הגרלה בגובה העיניים שלנו. שם זהבי חוזר לכבוש באחוזים של קלע עונשין ורוטנשטיינ­ר, אבוש

קסיס, או לא משנה מי יאמן, עוד יכול להיות חתום על היסטוריה.

"לכל החלטה יש השלכות"

עתידו של רוטנשטיינר ייקבע בחודש הבא, ובהתאחדות לכדורגל כבר עוסקים בנושא מאחורי הקלעים.

הסיכויים של האוסטרי להמשיך אינם גבוהים, אך בהתאחדות יש גוש רמים שסבורים כי יש לתת לרוטש נשטיינר את המושכות גם בקמפיין הבא. יש לכך שתי סיבות עיקריות. הראשונה היא כלכלית. פרידה מרוטנשטיינ­ר תיאלץ את ההתאש חדות לשלם למאמן פיצוי בגוש בה שבע משכורות, ששוות יותר מחצי מיליון שקלים. הסיבה השנייה מקצועית, שכן יש עדיין גורמים בהתאחדות שסבורים כי יש צורך בהמשש כיות ולהחליף מאמנים באופן פחות תכוף. "אצלנו ממהרים למנות מאמנים וגם לפטר אותם, אבל לכל החלטה יש הרבה מאוד השלכות", אמרו גורמים בהתאחדות, "שמענו גם דברים משחקנים בנבחרת שאי אפשר להתעלם מהם. כל הדברים הללו יבואו בחשבון לפני שתתקבל החלטה. אורן חסון יישב עם רוטנש שטיינר בארבע עיניים וישמע גם ממנו כיצד הוא רואה את התמונה".

 ??  ??
 ?? צילום: רויטרס ?? הצ'כים חוגגים מול סולומון המתוסכל, אתמול
צילום: רויטרס הצ'כים חוגגים מול סולומון המתוסכל, אתמול
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel