Israel Hayom

בכחול לבן מתעקשים: חייבים רוטציה

- טרופר: "גנץ בפוזיציה מאוד חזקה" דניאל רוט אבנרי

הרוטציה המרכזית שכחול לבן הכירה היה הסיכום בין בני גנץ ליאיר לפיד על ראשות הממשלה. אלא שאותה הרוט ציה החלומית הפכה להיסטוריה והמילה רוטציה המשיכה עם דרכו של גנץ, עד לתפקידו כראש הממשלה החליפי ומי שלפי ההס כמים הקואליציונ­יים צפוי להפוך לרה"מ ב 17 בנובמבר .2021

אלא שמאז אותם ההסכמים השתנתה המערכת הפוליטית, ובכחול לבן למדו כמה שיעורים מהתנהלות הליכוד ובעיקר מו צאים היום את עצמם מאוכזבים וממתינים להכרעה על התקציב בשבועות הקרובים. גם ההדלפה המפורסמת לחדשות 12 ולפיה גנץ לא מאמין שנתניהו יקיים את הרוטציה, גרמה לסערה במפלגה.

בשיחה עם "ישראל היום" משתף שר התרבות והספורט, ומ קורבו של גנץ, על המתרחש "אני לא פרשן, אני לא יודע להגיד אם תהיה רוטציה. אני יודע שצריך שתהיה רוטציה, לא כי היא הדבר הכי חשוב. אנחנו לא קמים בבוקר וסופרים את הימים עד הרוטציה. אנחנו קמים בבוקר וחושבים מה טוב למדינה", אומר טרופר שמו סיף כי "בני הוא בן אדם שאין לו אובססיה להיות בראש הפירמי דה. הוא אדם שהאובססיה שלו היא לשרת את המדינה. כרגע זה נראה כמו מישהו )מתכוון לנת ניהו; דר"א( שלא בחר בשותפות. אנחנו לא חיים בפחד מבחירות".

כידוע, גורל הממשלה יוכרע בקרוב. לדברי טרופר, "לצערי הליכוד לא החמיץ הזדמנות להפר הסכמים. אני חושב שהשבועות האלה, בתוך התקופה הקשה הזו ובתוך המשבר האדיר הכלכלי בריאותי, הם הזדמנות נוספת להוכיח שמה שעומד לעיני הלי כוד הוא טובת העם ושעוד אפשר לייצר פה ממשלה מתפקדת".

בסיום דבריו בוחר טרופר לה בליט את המסר הבא: "בני גנץ נמצא היום בפוזיציה מאוד חזקה, אני מזכיר לכל האנשים שלוע גים ואומרים שהוא לא מבין פו ליטיקה שלפני שנתיים לא היינו בפוליטיקה כולנו והיום הוא שר ביטחון, ראש ממשלה חליפי בממשלה פריטטית שמחזיק את התיקים הכי חשובים בממשלה".

 ??  ?? סיעת כחול לבן
סיעת כחול לבן

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel