Israel Hayom

בת ,15 כוכבת סדרת פנטזיה

דפני קין בת ה 15 התגלתה בגיל 12 בסרט "לוגאן - וולברין" ● עכשיו היא מככבת בסדרה "חומריו האפלים" של ,HBO שהיום עולה עונה שנייה שלה

- דודי כספי, לוס אנג'לס

היום עולה ב ‪yes ,HOT‬ וסלקום tv עונה שנייה של סדרת הפנטזיה מבית HBO וה ,BBC "חומריו האפלים", עיבוד לטרילוגיית ספרים פופולרית מאת הסופר הבריטי פיליפ פולמן.

העלילה מתרחשת ביקום שבו נשמות בני האדם מתקיימות מחוץ לגופם בדמות בעלי חיים שונים, המכונים "דמונים". הס דרה עוקבת אחר גיבורה צעירה בשם ליירה בלאקווה, שאותה מגלמת השחקנית דפני קין בת ה ,15 יתומה שגדלה באקדמיה באוקספורד וחולמת על חיי הרפתקאות.

בעונה החדשה ליירה עומדת לגלות מה נמצא מעבר לשער שנפתח בפניה ובפני ידידה הקרוב וויל )אמיר וילסון, "סוד הגן הנעלם"(. השניים מנסים לגלות פרטים על עברם ולחמוק מגברת קולטר )רות וילסון, "הרומן"(, שרוצה להחזיר את ליירה בחזרה לאוקספורד בכל דרך אפשרית. בסדרה משחקים גם לין מנואל מירנדה )"המי לטון"(, אנדרו סקוט )"פליבאג"( וג'יימס מקאבוי )"אקס מן"( בתפקיד המרכזי של לורד עזריאל.

את רוב המשקל של הסדרה נושאת על גבה דפני קין הספרדייה, שזכתה לפריצה הגדולה שלה בלהיט הקופתי "לוגאן - וולברין" לצד יו ג'קמן ב .2017 שם היא גילמה מוטנטית צעירה שנולדה מהדנ"א של דמותו.

קין, ילידת מדריד, היא בתם של שחקן התיאטרון האנגלי וויל קין והבמאית מריה פרננדז אצ'ה. את הבכורה שלה כשחקנית עשתה כבר בגיל 9 בסדרה של ה BBC "הפליטים". בתחילת 2020 שיחקה לצד אנדי גרסיה בקומדיה הקולנועית "אנה".

בפאנל מקוון לקידום העונה החדשה של "חומריו האפלים" סיפרה קין בחיוך, "כשאני מסתובבת בספרד אומרים לי פה ושם שאני נראית כמו הילדה מהסדרה, אבל לא חושבים שזאת באמת אני כי הם לא מעלים על דעתם שאני מקומית".

לדבריה, היא נהנית להתבגר עם הד מות. "שמחתי שבעונה החדשה היא נפ תחת ורואים יותר את הצדדים הרגישים שלה. עד כה היא הסתירה את הכאב שלה והיתה מופנמת", אמרה. "היא במקום אפל, ולפחות יש לה את וויל. הם מצילים זה את זה מהזוועות. למרות הקשיים שלה, ליירה מצליחה למצוא השראה, וזה מה שנשאר איתי אחרי שהמצלמות כבו".

 ??  ?? קין )מימין( ב"חומריו האפלים"
קין )מימין( ב"חומריו האפלים"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel