Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

שלישי - 17.11.2020

גדי

אתם תקועים בפגישות עסקיות ונראה שהיום הזה פשוט לא רוצה להיגמר. לקראת הערב האווירה נעשית נינוחה יותר. מפגש מעניין עם מישהו שבשמו מופיעה האות ע', יכול להוות נקודת מפנה חשובה בקריירה שלכם.

דלי

יום מתיש, אך גם כזה אשר יש בו בשורה טובה שהיא הדובדבן שבקצפת. חוץ מזה, יש לכם הרגשה שצריך להספיק המון ולשנות דברים. אין לכם סבלנות, ואתם לא מוכנים לדחות שום דבר. יום די מעצבן.

דגים

לאחרונה יש לכם קושי להפנים רעיונות מופשטים, במיוחד אלה שמכוונים לכיוונים חיוביים ואמונה בכוח עליון. ייתכן שיש לכם רווחים פסיכולוגיי­ם הנובעים מתלונות וחוסר האונים שאתם נוטים להפגין לעיתים.

טלה

נראה כי אתם משתמשים בתבונה בקשרים חדשים שנוצרים בימים אלה. זה רק מוכיח שאתם יכולים להגיע רחוק כשאתם מתגברים על הרגישות המופגנת שלכם ופועלים על פי ההיגיון הצרוף. אל תאבדו מומנטום.

שור

כלל חשוב שמנחה אתכם בחיים עומד למבחן. מסרים לא נעימים מגיעים ממקור לא צפוי, וקשה לכם להתמודד עם המצב. חדדו את כישורי התקשורת והגיבו באיפוק ובדיפלומטי­ות. קחו אחריות על הלך הרוח שלכם.

תאומים

ייתכן שאתם מתמודדים עם תסכול ואכזבות. אל תעמיסו על הגוף שנמצא גם כך בסוג מסוים של מתח. נצלו את שעות הפנאי למנוחה. כמה שיותר - יותר טוב. אתם עומדים בפתחה של תקופה חדשה.

סרטן

למי שפנוי יש סיכוי להתחיל בקשר רומנטי חדש. אתם מרגישים טוב וזה הזמן להפוך דף. הספונטניות היא בלב הדברים. צפויה לכם אהבה גדולה. ייתכן שיהיו סביבכם אנשים שינסו להשפיע עליכם.

אריה

התחברו לשפע. דרכים חדשות נפתחות בפניכם. היום כדאי לנסות דברים חדשים, אך בזהירות. מישהו כוחני מנסה להשפיע עליכם להיכנס להתחייבות לטווח רחוק. כדאי שתבררו אם אתם מוכנים לצעד דרסטי.

בתולה

הכוכבים מבשרים על יום טוב. התברכתם בכישרונות רבים, ויש מי שמעריך ורואה את היכולות שלכם עין בעין. אפשרויות חדשות נפתחות בפניכם. יש להקפיד לבחור את מה שהכי מתאים לכם מבחינת ההרגשה.

מאזניים

בהשפעת אנרגיות המגיעות מיסוד האש עולה צורך עז להעז כדי לפרוץ אל תוך עולמות חדשים. זהו יום ממוזל, יש לכם סיכוי גבוה להצליח. התעלמו מהחסרונות וחשבו רק על היתרונות, גישה חיובית - הכרחית.

עקרב

אתם עסוקים בפעילויות רבות ומרגישים שהשמיים הם הגבול. הכל אפשרי. הדברים מתפתחים בקצב מהיר, ודלתות שהיו סגורות - נפתחות. לעיתים צריך טיפת מזל כדי לקדם עניינים שלא זזים למרות כל המאמצים.

קשת

יום חביב ביותר. נראה שתקבלו הצעה עסקית מפתה. אל תמהרו להסכים. חשוב לבדוק על הסף ובצורה יסודית כל הצעה שדורשת השקעה כספית. ייקח קצת זמן עד שתדעו מה באמת כדאי לעשות.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel