Israel Hayom

פרופ' גמזו למקורביו: שוקל לרוץ לראשות עיריית תל אביב

מקבינט הקורונה - ללשכת ראש העיר? ● הממונה על המאבק בנגיף עשוי לרוץ בבחירות המוניציפלי­ות בעיר, הצפויות להיערך ב 2023 ● גמזו לא אישר או הכחיש

- דניאל רוט אבנרי

ממונה הקורונה היוצא, פרופ' רוני גמזו, שוקל לרוץ לראשות עיריית תל אביב, כך פורסם אתמול לראשונה באתר "ישראל היום". פרופ' גמזו לא אישר את הדברים, אך גם לא הכחיש.

פרופ' גמזו, מנהל המרכז הרפואי איכילוב בתל אביב, הפך לשם שגור בכל בית לאחר שמונה לתפקיד ממונה הקורונה, תוך שקידם את תוכנית הרמס זור ופעל לאפשר טיסות יוצאות ונכנס סות לישראל, תוך שמירה על ההגבלות הבריאותיות. הוא זכה לאהדה גדולה בציבור הישראלי, למרות ואולי אף בזס כות מאבקיו בנושא מול הדרג הפוליטי.

יש לציין כי הבחירות הקרובות לראס שות עיריית תל אביב צפויות להיערך בשנת ,2023 אך ייתכן שייערכו במס תכונת שונה ומוקדמת אם ראש העיר הנוכחי, רון חולדאי, יעזוב את תפקידו לפני סיום הקדנציה. בחודשים האחס רונים התייחס חולדאי למצב הפוליס טי בישראל והודיע על כוונתו לרוץ לכנסת במקרה שיוקדמו הבחירות, מה שיכול להוביל, כאמור, לבחירות מוס קדמות בעיריית תל אביב.

השמות שנמצאים כרגע על הפרק בהתמודדות על מקומו של חולס דאי הם סגנו לשעבר ומי שהתמודד מולו בבחירות האחרונות אסף זמיר (כחול לבן), וגם השר אופיר אקוניס (הליכוד), שנמצא בימים אלה בהליס כי התנעה מתקדמים להתמודדות על ראשות עיריית תל אביב. השר אקוס ניס מקיים פגישות שוטפות עם גוס רמים בעיר ועובד על רשימה מטעס מו שכוללת דמויות מגוונות מהעיר, החל באנשי ציבורים ועד סלבס. גמזו עצמו הביע במהלך טקס החילוס פים עם יורשו בתפקיד, פרופ' נחמן אש, אכזבה מהכלים שניתנו לו במהס לך כהונתו כממונה הקורונה ותקף את התנהלות הממשלה במהלך משבר הקורונה.

"צריך פה הנהגה שלא אומרת לעם למה הוא לא צודק - אלא כזו שמס דברת בגובה העיניים", אמר במהלך הטקס, "אסור שנראה חולשה בין צרכים רפואיים ובין פוליטיקה. אלה היו 100 ימים קשים שדרשו ממני את כל תעס צומות הנפש שיש בי. קיבלתי חיזוקים מהחברה הישראלית, גם מהחברה העס רבית ומחלק מהחברה החרדית", הוסיף.

קריירה ארוכה

גמזו נולד בחולון בשנת 1966 ובילה את מרבית שנותיו בתל אביב. לאחר שירותו הצבאי, שאותו סיים בדרס גת סגן, למד רפואה באוניברסיט­ת בןסגוריון שבנגב ובאוניברסי­טת תל אביב, ולאחר מכן החל לעבוד בבית החולים איכילוב שבעיר. בשנת 2002 מונה לסמנכ"ל לכלכלה רפואית בבית החולים, ובשנת 2008 למנהל בית החוס לים הכללי. בשנת 2010 היה מנכ"ל משרד הבריאות עד שנת ,2015 אז מונה למנכ"ל בית החולים איכילוב. כמו כן, שירת בתפקידים בחטיבת הבריאות של הס.OECD

 ?? צילום: ראובן קסטרו ?? גמזו. בדרך לראשות העיר?
צילום: ראובן קסטרו גמזו. בדרך לראשות העיר?

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel