Israel Hayom

ליבו של התינוק נדם; הוריו חשודים בהמתה

סוף עצוב: הרופאים קבעו את מותו של הילד בן ה 4 חודשים ● המשטרה: בידינו התכתבויות שמחזקות את החשדות נגד ההורים

- כתב "ישראל היום"

צוות המרכז הרפואי ברזילי באשקלון נאלץ להודיע למש פחת התינוק בן ה 4 חודשים שאושפז עם פגיעות קשות בגופו כי נקבע מותו באופן סופי.

בהודעה נמסר: "המרכז הרפואי בר זילי מעדכן בצער רב כי אתמול בש עות הבוקר נקבע מוות מוחי לפעוט בן הארבעה חודשים, אשר אושפז לפני כשבוע בטיפול נמרץ ילדים עם חבלת ראש קשה. ליבו של התינוק נדם - הודעה בנושא נמסרה למשפחה". זאת לאחר ששלשום הודיע הצוות כי קבע מוות מוחי.

הפעוט הגיע לפני כשבוע וחצי לב רזילי באמצעות מגן דוד אדום מיישוב באזור אשקלון, כשהוא סובל קשות מפגיעות וחבלות חמורות ביותר. הצ וות החל לטפל בו, הוא הוכנס מייד לסדרה של טיפולים ובדיקות, כדי לייצב את מצבו ולהבין את חומרת הפגיעה בו. מהר מאוד עלה החשד כי הפגיעה בו נעשתה מיד אדם, והחשד נפל על הוריו.

הם נעצרו והכחישו בח קירתם את החשדות כי פגעו בו.

במהלך החקירה הת עמתו ההורים עם חו קרות משטרה, שהטיחו בפניהם חשדות והציגו להם עובדות שעלו מדו"ח רופאי מרכז ברזילי, ולפיהם אין ספק כי הם אלו שפגעו בו: "אתה שקרן!" הטיחה חוקרת באב, שניסה להפריך את הטענות כלפיו: "אנחנו אימהות לילדים, ומה שנעשה כאן זה חמור מאוד". עו"ד שרון ועקנין, שמייצג את ההורים, טען גם הוא כי הם אינם אלו שפגעו בו: "צריך לבצע את החקירה במלואה כדי להבין מה אירע", אמר. החשדות שהציגה המשטרה בדיוני הארכת המעצר סי פקו את דעת בית משפט השלום באשקלון כי יש להאריך את מעצרם לתקופה ממושכת. על פי ממצאי חקי רה ראשוניים, הוכן דו"ח סודי שהוגש לשו פטת דורית בונדה. מהממצאים שהוצגו בבית המ שפט, עלה כי בין ההורים ובין בני המשפחה הוחלפו עשרות רבות של מסרונים, המחזקים את החשדות כלפי בני הזוג.

הם הורשו לראות את הפעוט, לכאורה מפגש פרידה בשל מצבו הר פואי הקשה, אולם נאסר עליהם לבוא עימו במגע.

גופתו הועברה לבדיקה במכון לר פואה משפטית לאחר קביעת המוות, ומעצרם של ההורים הוארך בשלב זה עד מחר, ועתה הם ייחקרו בחשד חמור ביותר: חשד להמתה.

מקרה מוות זה מצטרף למקרה נוסף שאירע באשקלון לפני שנה, אז מתה פעוטה בת עשרה חודשים לאחר שנפגעה במהלך טיפול בה מידי בן הזוג של אמה. האם יצאה לבלות והשאירה את בתה בידי חברה. גם במקרה זה הכחישו השניים את הדבר.

 ??  ?? ביה"ח ברזילי
ביה"ח ברזילי
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel