Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום רביעי - 18.11.2020

-

גדי

אף שאתם לא הכי ספונטניים בעולם, היום ממש מתחשק לכם להשתחרר קצת. אם אין לכם אפשרות לדלג על יום עבודה, כדאי שתפנו לעצמכם את חציו השני של היום, וגם את הערב. צפוי מצב רוח כיפי.

דלי

הרצון לא לעבוד קשה ולעשות את כל קיצורי הדרך מאפיין יום זה. אתם מגלים סימני עייפות ושחיקה. תנו לעצמכם זמן להתאושש. אתם מנסים להיות מתוחכמים ולחסוך אנרגיות כדי להפנותן למקומות הנכונים.

דגים

נראה כאילו מטרתכם העיקרית בחיים היא להיות מוגנים, מה שמונע מכם ביטוי עצמי. השינוי הפנימי חייב לבוא מתוך ביטחון ביכולותיכם העצמיות. יש לכם לא מעט הזדמנויות להוכיח לעצמכם שאתם יכולים.

טלה

היום מצב הרוח שלכם משתפר, יחסית לימים שחלפו. התחושה שיש מישהו שמבין בדיוק על מה אתם מדברים מתחזקת ומעלה את מפלס הביטחון העצמי. חלוקת תפקידים מחודשת וברורה תשפר תפקוד בעבודה.

שור

המצב בתחום הפיננסי משתפר להפליא. הדרישות והלחצים יורדים, וגם יחסי האנוש עוברים מטמורפוזה. הדבר דורש מכם מאמץ והשקעה לא מבוטלת של זמן. ככל שהסערה הפנימית נרגעת, כך יש לכם ויותר אנרגיות.

תאומים

פתרון של כמה בעיות העומדות על הפרק הוא נושא שמעסיק אתכם היום. חשוב להבין כי לא תמיד הפתרונות נמצאים בהישג יד ומתרחשים בלחיצת כפתור. מצב הכוכבים עלול להוליד פזיזות מיותרת.

סרטן

אתם מוצאים את היכולת להתאהב בעצמכם שוב עקב הצלחה שאתם קוצרים בתחום חדש. האינטימיות מגיעה למקומות טובים עוד יותר מאשר בעבר. אתם מצפים להרבה מאוד ממערכת היחסים, ולרוב יש לכם ביקורת.

אריה

היום יש לכם הרגשה חזקה של אהבה שמשתלטת על הכל. אתם רוצים להיות בקשר יציב וקבוע, ואף להתמסד. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להמשיך במצב הקיים, לפחות לא מבחינת תחושות פנימיות.

בתולה

אתם בהחלט יכולים לטפוח לעצמכם על השכם. כושר השכנוע והביטוי שלכם מביא לכם שפע של הצעות. מסרים אמינים שאתם שולחים לאדם מסוים, ינבטו בבוא הזמן. אין טעם ללחוץ על מי שאינו מוכן עדיין.

מאזניים

עיתוי מתאים לבטא כישורי ארגון חברתיים. הפתרון של כמה בעיות מוטל על כף המאזניים ומשום מה, כל המעורבים מחכים ליוזמתכם כדי להתקדם. עשו זאת בקלילות ובצורה היעילה ביותר, אתם יכולים.

עקרב

הקשיבו לעצה של אדם שיפגיש אתכם עם האנשים הנכונים. מה שנראה לאנשים מבחוץ כשמרנות וכאיפוק מיותרים, גורם לכם לעיתים להפסיד חוויות נפלאות שאתם כמהים אליהן בסתר ליבכם. גלו כנות.

קשת

אם תעזו להודות בחולשתכם הזמנית ולשתף חבר קרוב ברגשותיכם, רק תרוויחו. זאת לא בושה, ובהחלט כדאי לכם, כשאתם מרגישים בדידות וחוסר יכולת להחליט לבד, לבקש קצת עידוד ועצה ממישהו קרוב.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel