Israel Hayom

הלב רוצה לראות את דני בגולדן סטייט

- עומרי כספי

שדיוויד סטרן הקריא את שמי, כל הקריירה עברה לי מול העיניים מהרגע שהתחלתי לשחק כדורסל, דרך כל מה שעברתי - ההצלחות, הקשיים, האתגרים וגם הכישלונות. בשניות שלאחר הבחירה הרגשתי כאילו הגשמתי חלום לאוהדי הכדורסל בישראל.

בתקופה שלפני הדראפט היו לי התרגשות גדולה, ציפייה וגם מתח. תארו לעצמכם שחקן צעיר שיודע שזו ההזדמנות הגדולה שלו לקפוץ לשלב הבא ולהיות הראשון מישראל שמגיע לליגה של הגדולים.

היינו בטוחים במקום שלנו וידענו שהכיוון יהיה בין המקום ה 18 ל ,25 אבל לצד ההתרגשות והציפייה היה גם חשש שהדברים לא ילכו כמו שאני רוצה ושפתאום קבוצה תחליט לשלוח אותי בטרייד או שאפילו אדרדר לסיבוב שני. ברוך השם, הגשמתי את החלום שלי ונבחרתי במקום טוב.

מהרגע שאתה נבחר אתה חווה המון חוויות חדשות. רק לחתום על החוזה בסקרמנטו ממש לא היה מובן בשבילי. אתה מכיר שחקנים ומאמנים שעד עכשיו רק קראת עליהם או ראית אותם בטלוויזיה. התקופה ששיחקתי במכבי ת"א עזרה לי מאוד, במיוחד בעונה הראשונה, כי בזמן שחבר'ה אחרים הגיעו מקולג'ים אני כבר שיחקתי מול מקצוענים וזה נתן לי יתרון מסוים.

אני מאוד מקווה שגולדן סטייט יבחרו בדני. הראש והלב שלי רוצים לראות אותו משחק עם הווריורס, ומי כמוני מכיר את החוויה הזו. אני לא רואה את דני יוצא מהחמישייה הראשונה, אבל אף אחד לא יודע מה באמת יהיה בערב הדראפט עצמו. קבוצה יכולה לבחור בך ואז מייד לעשות טרייד. אם לא גולדן סטייט, גם שיקגו או קליבלנד יכולות להיות אופציות טובות עבורו.

בכל מקרה, אני בטוח שהדראפט הזה, עם שני שחקנים ישראלים וב מיוחד עם הבחירה הגבוהה של דני, ייצרו בישראל הרבה עניין סביב הכדו רסל ויביאו עוד חבר'ה צעירים שיחלמו להיות כדורסלנים ולהצליח.

בקטנה: הישראלי הראשון שנבחר בסיבוב הראשון בדראפט האן.בי.אי והרא שון ששיחק בליגה הטובה בעולם. סקרמנטו קינ גס בחרה בו במקום ה 23 בדראפט ,2009 ומשם המשיך לעשר עונות באן.בי.אי שבהן שותף ב 588 משחקים וקלע 7.9 נקודות בממוצע.

 ??  ?? כספי במדי הווריורס
כספי במדי הווריורס
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel