Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

חמישי - 03.12.2020

גדי

אתם נרגשים מאוד בגלל אירועים הקשורים לבני הבית. למרות סערת הנפש שלכם, יש לכם יכולת נדירה להקשיב ולהרגיע. היום תהיה לכם הזדמנות להתקדם, לאחד כוחות ולהביא איכות חדשה לקשרים הקיימים.

דלי

למרות ניסיונותיכ­ם להתקרב לאדם מופנם, אתם לא ממש מצליחים במשימה. הימנעו מתגובה קשה וחד משמעית, שעלולה לסגור את הדלת לגמרי. אין לכם מה לכעוס או להתייאש. חכו לשעת כושר מתאימה יותר.

דגים

נראה שאתם שקועים יתר על המידה בתוך עצמכם. הגיע הזמן לנער את האבק מעל הקשרים האישיים והחברתיים ולהפיק כמה תובנות חדשות שיעזרו לכם להתחבר טוב יותר לאנשים שחשובים לכם באמת.

טלה

יום עמוס למדי, ששיאו בשעות הערב במפגש מרגש. אתם מרוצים ומלאי אופטימיות, והאנרגיה הזאת זורמת גם אל הסובבים אתכם. המצב החברתי משתפר גם הוא, בין השאר, במהלך בילוי עם כמה חברים קרובים.

שור

נסו להפיק את המרב מהזמנה מפתיעה, אף שיש לכם רגשות מעורבים לגבי צורת הבילוי הרצויה לכם. שקלו היטב שיתוף פעולה עם אנשים שמחמיאים יותר מדי לאגו שלכם. בדקו את מידת הכנות שלהם.

תאומים

אתם מוצאים עצמכם במצב שמכביד עליכם. האינטימיות מעיקה במקום להיות נעימה. יום לבילוי זמן איכות עם חבר נאמן. אל תתעלמו מאדם המבקש לחלץ אתכם ממצוקתכם, גם אם טרם הבנתם את מניעיו.

סרטן

נדמה לכם שכל העולם נגדכם, ואין מי שמוכן להקשיב לכם היום. אתם מנסים ליצור קשר כדי לשפוך את הלב, אך נשארים מתוסכלים בגלל חוסר היענות. טיפ: חזרו לשורשים והתקרבו לאנשים ישרים וכנים.

אריה

בסוף השבוע אתם מחפשים תמיכה בקשרים רומנטיים. הרעיון לא רע, אך אינו מציאותי כשמדובר בקשר חדש. ייתכן צורך בשיחות נפש - בשביל זה יש חברים ותיקים שתמיד יהיו מוכנים לשמוע, לא?

בתולה

היום יש לכם צורך להפגין עקשנות ומרדנות גם כלפי הקרובים ביותר. אתם עסוקים בלהוציא קיטור השייך בכלל למקומות אחרים. עשו פסק זמן וקחו את העניינים בידיים. כדאי לכם להתחבר מבחינה רגשית.

מאזניים

אתם מתחזקים ומקבלים החלטות בנושאים שקודם לכן היה לכם קשה להתמודד איתם. בירור לעומק של היחסים ומשמעותם חיוני להמשך הדרך. אל תיתנו לאחרים להכתיב את הקצב. גלו אסרטיביות.

עקרב

אתם במיטבכם, וזה הזמן למי שמחפש קשר מענג. צפויה לכם הצלחה גם בקרב מי שמעולם לא חשבתם שתצליחו למשוך את תשומת ליבם. אתם מלאי אנרגיה ומקרינים הצלחה. באמת אין סיבה שלא תפרגנו לעצמכם.

קשת

זה הזמן לגלות את מה שיש לכם בבטן, גם אם לא מתחשק לכם לקלקל את האווירה השקטה. מתחת לפני השטח רוחשים דברים שהגיע הזמן להוציא לאור אחת ולתמיד. בתחום החברתי: קצת ספונטניות עשויה להועיל.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel