Israel Hayom

"עזבתי בגלל חוסר תקשורת"

רגע לפני שיפגוש הערב את מכבי ת"א, האקס האהוב ג'וני אובראיינט מספר ל"ישראל היום" מדוע לא המשיך ביד אליהו

- יעקב מאיר

בקיץ 2018 הנחיתה מכבי ת"א את ג'וני אובראיינט, אחרי ששיחק ארבע עונות באן. בי.אי. הפורוורד/סנטר התקשה להתאקלם בכדורסל האירופי, אך בחלק מהמשחקים הפגין את הכי שרון הרב שטמון בו. בסיום העו נה החליטו הצהובים שלא להמ שיך את ההתקשרות איתו - והביאו במקומו פורוורד אחר מהאן. בי.אי, קווינסי אייסי.

באותו זמן אובראיינט (27) לא מצא קבוצה בליגה הטובה בעו לם וגם לא ביורוליג, אז הוא הלך לכסף הגדול של לוקומטיב קובאן ברוסיה. בקיץ האריכו הרוסים את חוזהו של השחקן גם לעונה הנו כחית, אך בספטמבר הוא עזב בשל "סיבות משפחתיות".

לפני כחודש וחצי חזר אוב ראיינט ליורוליג, כשחתם בכוכב האדום בלגרד. הערב הוא כבר ישוב לראשונה להיכל מנורה מבטחים ויפגוש את קבוצתו לשעבר.

"היתה לי עונה טובה ביורוקאפ, אבל החזרה ליורוליג מרגשת", הוא מספר בראיון ל"ישראל היום", "הייתי דומיננטי שם, עכשיו אני רוצה להראות שאני יכול לעשות את זה בכל רמה".

"אוהדי מכבי משוגעים"

"הזמן במכבי ת"א היה מדהים עבורי", נזכר אובראיינט, "מבחינה מקצועית לא הכל הלך כמו שצ ריך, אבל החברים לקבוצה, המא מנים והעיר תל אביב היו פשוט מדהימים. יש לך הזדמנות של פעם בחיים לשחק בקבוצה הזו - ואני שמח שעשיתי את זה".

"יאניס )ספרופולוס; י"מ( הוא אחד המאמנים הטובים ששיחקתי עבורם", ממשיך אובראיינט, "הוא אדם מדהים והמנהיג של הקבוצה. מהרגע שהגיע באמצע העונה היה ממש כיף לשחק עבורו".

אתה עדיין בקשר עם אנשים שהכרת באותה עונה?

"אני מקבל כל הזמן הרבה אהבה מהאוהדים של מכבי. אני יכול לומר שאני עדיין מקבל מהם הודעות שאחזור. זה חשוב שאנשים מערי כים את מה שיש לי להציע. זה מה שאני רוצה לדעת".

אם נהנית במכבי, למה לא המ שכת לעונה נוספת?

"זו שאלה מצוינת. היו לזה כמה סיבות, אבל העיקרית שבהן היא חוסר תקשורת. הייצוג שלי לא היה טוב באותו זמן, והדברים לא הלכו כמו שקיוויתי".

עד כמה יהיה מוזר עבורך להיכנס להיכל ריק?

"כולם יודעים שהאוהדים של מכבי משוגעים ואוהבים כדורסל. בלעדיהם זה יהיה שונה ממה שא נחנו מכירים".

כאמור, ארבע עונות שיחק אובראיינט באן.בי.אי, שתיים מהן במדי מילווקי באקס, לצידו של אחד הכוכבים הגדולים בעולם יאניס אנטטוקומפו. במהלך השי חה הוא מנסה לנתח את צעדיו של ה"גריק פריק", שעדיין לא הודיע היכן ישחק בעונה הבאה ומשאיר את כל הליגה במתח.

"אני לא יודע מה הוא יחליט, אבל אני מכיר אותו ויודע שיותר מהכל הוא רוצה לנצח ולזכות בתארים. אם מילווקי יכולה להעמיד לו קבוצה טובה, הוא יישאר. אם לא, הוא יחפש מקום אחר לשחק בו".

 ?? צילום: אלן שיבר ?? אובראיינט במדי מכבי. עדיין מקבל הודעות מאוהדים
צילום: אלן שיבר אובראיינט במדי מכבי. עדיין מקבל הודעות מאוהדים
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel