Israel Hayom

שנתיים של ציפייה

שנתיים עברו מהרגע שהסתיימו צילומי עונת האולסטאר של "המירוץ למיליון" ועד ההכרזה על המנצחים, יעל ויוסיאל, שלשום ● "היה פחד שכל מה שקרה בברזיל יירד לטמיון", הם אומרים

- ערן סויסה

"לא היה לנו אפילו יום אחד שבו לא היינו מסוגלים לראות אחד את השני. בבוקר אחרי שחזרנו מ'המירוץ למי ליון' כבר נפגשנו עם בני דודים. את כל השידורים של העונה ראינו יחד. אין יום שיוסי לא בא אלי הביתה. הוא בא איתי אפילו להוציא את הילדה מהגן".

כך מספרת יעל כרמון (32) יום אחרי שהיא ובן דודה, יוסיאל נאמן ,(29) זכו במיליון בעונת האולסטאר של "המירוץ למיליון". השניים חזרו לעונת האולס טאר לאחר שהשתתפו בעונה החמישית של התוכנית, לפני כשלוש שנים, והודחו ברבע הגמר.

שנתיים חלפו מהרגע שהסתיימו צילומי עונת האולסטאר ועד שידור הגמר שלשום. שנתיים שבהן יעל הספיקה להפוך לאם לילדה בת שנה, ושבהן לא ידעו הזוגות מי ייקח את המיליון. משימת הגמר התקיימה בברזיל לפני שנתיים, שם נאלצו הזוגות ללכת על חבלים בגובה רב, אבל נוספה להם משימת גמר בארץ, שבעקבותיה הוכ רזו המנצחים רק שלשום.

"סיימנו את המירוץ כשאנחנו יודעים שבברזיל יצאנו ראשונים מהמשימה האח רונה", מספרת יעל. "מבחינתי, בלב, אני ניצחתי את זה. אבל מצד שני, חוקי הפו רמט אומרים שעד שרון שחר לא אומר לך שניצחת - לא ניצחת".

יוסיאל: "היה פחד מאוד רציני שכל מה שעשינו בברזיל יירד לטמיון". המשימה בברזיל היתה קשה מאוד. יוסיאל: "זו המשימה הכי קשה שהיתה במירוץ. המזל שלנו היה שהגענו לשם רא שונים והיה לנו זמן ללמוד איך עושים את זה. היה הרבה ניסוי וטעייה עד שהצלחנו".

יעל: "אני זוכרת ששמעתי שניים מההפקה שסיפרו שהם חשבו לעשות את המשימה הזאת בעונה 7 אבל ירדו מזה כי זה היה מוגזם. הפעם כנראה אמרו 'בואו נתעלל בהם'. השרירים שלי שרפו והרגש תי שהיינו שם נצח. כשהגעתי הביתה הגוף שלי היה מלא חתכים וסימנים כחולים".

במסגרת משימת הגמר בארץ, הזוגות היו צריכים לפענח קוד ולהגיע לתיאטרון בית ליסין. יש הטוענים שהמשימה נתנה יתרון לא הוגן ליוסיאל, שכן הוא בוגר בית ספר למשחק ומצוי בעולם התיאטרון.

יוסיאל דוחה את הטענה בתוקף. "בוא נשים את הדברים על השולחן, לא גדלתי עם תיאטרון בבית", הוא אומר, "אני לא בא מהעולם הזה. בחמש השנים האחרונות זה היה חלק מהתעסוקה שלי".

יעל: "זה לא שראינו את הרמז וישר יד ענו מה צריך לעשות. היה סיעור מוחות. החלטנו שאנחנו מגיעים למשימה האחרונה בלי היסטריה ובלי לעשות טעויות. פשוט עמדנו וחשבנו יחד".

יוסיאל, כשחקן אין הרבה עבודה בי מים אלה.

"אני מופיע בעיקר בהצגות ילדים, וכ רגע אין הצגות. אבל אני מצטלם לכמה סדרות, אז אני לא רעב ללחם". מה תעשו בכסף? יעל: "זה לא סכום משנה חיים ואני לא באה מבית נזקק, אבל 350 אלף שקל זה כסף. אני תמיד אומרת שהמשכנתא מאוד צמאה. יכול להיות שנשקיע את הכסף במ קום אחר".

יוסיאל: "נעשה טיול ביחד בלי להתחנן למונית. לגבי כל השאר - אתייעץ עם אבא שלי, שקצת יותר מבין ממני".

 ?? צילום: רשת 13 ?? יעל ויוסיאל ברגע ההכרזה על המנצחים
צילום: רשת 13 יעל ויוסיאל ברגע ההכרזה על המנצחים

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel