Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

חמישי - 10.12.2020

גדי

שמרו על סודיות, עד כה השיטה של גילוי לב מוגזם הפריעה לכם. תעשו בדק בית ותגלו מי החברים האמיתיים שלכם. כדאי לכם אחת ולתמיד ללכת עם זה עד הסוף. צפויים יומיים סוערים מבחינה רגשית.

דלי

רגשות עזים עולים וצפים על פני השטח. מה שנראה לכם נכון, הוא כנראה הדבר הראוי לעשותו. טיפ: תזרמו עם תחושות הלב. לא הכל נתון לשליטתכם המלאה, הביאו זאת בחשבון כשאתם בוחנים הצעה עסקית.

דגים

בעבודה, יחסים שעולים על שרטון רק ישתפרו בעקבות ויכוח לוהט. אל תיגררו לנקמנות. אין זה טבעכם ולא תצליחו להוביל מהלך שכזה. מפגשים באווירה כפרית, תחת כיפת השמיים, יזכו במזל טוב.

טלה

סוף השבוע מתקרב ואתם חשים שלא הספקתם הרבה. השתמשו היום בזמן העומד לרשותכם ביעילות. נסו לבצע סידורים טלפוניים, לחדש קשרים עם חברים ותיקים וגם לבשל. טיפ: נסו פעילות חברתית.

שור

אתם מתרחקים מאדם חשוב בחייכם ויוצרים קשרים חדשים עם אדם חדש. המרחק מהווה בעיה, אולם תוכלו להתגבר עליה, אם רק תרצו. עניינים הקשורים לעבודה עשויים להסתדר בקרוב על הצד הטוב ביותר.

תאומים

שינוי גישה הכרחי עבורכם ויכול לעזור "לשנות את התמונה". הלחץ שחשתם לאחרונה צפוי לרדת. מבחינה רגשית צפוי שיפור, נסו לנצל את האופטימיות החדשה לשיפור ענייניכם הכלכליים.

סרטן

אתם מייחסים חשיבות רבה למשפחה. ההתנהגות שלכם היום עלולה לגרום למתח מיותר, אתם באמת זקוקים לעזרה למרות חוסר פרגון חלקי מצד אנשים קרובים. אל תדאגו, זה ישתנה במהירות אחרי זמן קצר.

אריה

אתם זקוקים לחברה יותר מתמיד, ועם קצת מאמץ - תצאו מורווחים מההשקעה בחברים קרובים ורחוקים כאחד. צפוי לכם יום שיעמיד אתכם בפני אלמנטים בעייתיים, אבל כרגיל, תצליחו להתגבר על הקשיים.

בתולה

יום בסימן התחלות חדשות. אתם מנסים להתקרב לאדם שפעם היה קרוב אליכם. אתם חשים כי אתם מתחילים מסלול חדש בחייכם. הפעם, השתדלו שלא לחזור על שגיאות שעשיתם בעבר.

מאזניים

בא לכם להשתחרר. הדברים האחרונים שמעניינים אתכם היום זה עבודה ולימודים. חבל ש"נגמר הסוס" כשאתם כל כך קרובים להגיע להישגים. אל תוותרו בקלות על כל מה שהצלחתם לבצע בעמל רב.

עקרב

אתם מבלים זמן מועט מדי עם המשפחה. למען האמת, המלצת הכוכבים היא דווקא להוריד פרופיל ולהישאר בבית כמה שיותר. נצלו את הזמן להשלטת סדר במסמכים, שזמן רב דחיתם את הטיפול בהם.

קשת

תחושות הבטן והאינטואיצ­יה אומרות לכם מה לעשות, זמן רב לפני שראשכם פותר את הבעיה באופן הגיוני. השאלה היא אם אתם יכולים להמשיך כך גם בתחום החברתי. הדרך הנכונה היא שילוב של שכל ורגש.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel