Israel Hayom

נקודה, זה כל הסיפור

מכבי ת"א תעלה הערב לכר הדשא בבלומפילד בידיעה שתיקו מול סיבאספור יספיק לה כדי להעפיל לשלב 32 הגדולות בליגה האירופית ● הפועל ב"ש תארח את ניס במושבה ותנסה לא לסיים אחרונה

- ליאב נחמני

מכבי ת"א תארח הערב (22:00) בבלומפילד את סי באספור הטורקית בידיעה שתיקו או ניצחון יספיק לה כדי להעפיל לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית.

עלייה לשלב הבא תכניס לקופת הצהובים 1.1 מיליון יורו לפחות, מעבר לסכומים שנכנסו עד כה. מלבד ההצלחה הכלכלית בקמפיין, לבעלים הקנדי מיץ' גולדהאר חשובה גם ההצלחה המקצו עית. בתחילת העונה הוא הציב מטרה: העפלה לשלב בתים אירופי. אך באופן טבעי - עם האוכל בא התיאבון.

בקריית שלום מספרים שבעקבות

פתיחת העונה בזירה האירופית, קסמו לגולדהאר האפשרויות שנפתחו בפני המועדון. אלא שבתוך כל זה, השיח סביב עתידו של המאמן גיורגוס דו ניס אינו פוסק.

אתמול פורסם בקפריסין שהאלופה הישראלית פנתה לכאורה למא מן הגאורגי טימור קצבאיה - ונענתה בשלילה. "לא מעניין אותי מה אומ רים", אמר היווני במסיבת העיתונאים לקראת המשחק החשוב הערב, "אני מנסה לעשות את העבודה שלי ולה שיג תוצאות, אם בליגה הישראלית או באירופה. נצטרך להתמודד עם הבעיות. אני לא מתייחס לתקשורת ולשמועות, זה בכלל לא מטריד אותי".

עם זאת, בסביבתו של דוניס טוענים כי הוא מודע היטב לרחשים סביבו. הפסד הערב לטורקים והדחה מאירופה יחד עם הפתיחה הבינונית בליגה - עשויים לערער עוד יותר את מעמדו במועדון.

מקצועית, דוניס מתקשה להנחיל בקבוצה את הדברים שהוא רוצה. שח קנים התלוננו על שינוי השיטות במש חקים האחרונים, וגם החילופים בהרכב לא הוכיחו את עצמם. שחקנים בקבוצה מספרים שדוניס שוטף ומבקר אותם כמעט בכל אסיפה, ואפילו בהפסקות המחצית במשחקים, כפי שהיה באש דוד למשל. הבעיה היא שגם הניסיונות של היווני לנער את שחקניו לא ממש מצליחים, וזה אולי מה שמדאיג יותר מכל את ראשי המועדון.

כל אלה יזוזו הצידה הערב. הטורקים מגיעים עם 14 שחקנים בלבד לישראל,

לאחר שהקורונה הכתה בהם.

המגן הימני מאור קנדיל ישוב להרכב במקומו של בן ביטון, והבלם איתן טיבי צפוי לפתוח במרכז ההגנה. בחלק הקדמי ימשיך אלכסנדר פשיץ' לקבל קרדיט, כאשר דוניס עשוי לוותר על אחד מה שניים: יונתן כהן או דן ביטון, זאת כדי לשחק במערך שמרני יותר מול סיבא ספור. "אנחנו ראויים לעלות", אמר דו ניס, "המשחק הזה הוא כמו גמר עבורנו".

והיא לפני סיום

גם הפועל ב"ש תשחק הערב ,(19:55) אבל המפגש שלה מול ניס הצרפתית במושבה לא יהיה בעל אותה חשיבות. האדומים מבירת הנגב איבדו כל סיכוי להעפיל לשלב הבא, והקרב הערב הוא על הזכות לא לסיים אחרונים בבית ג'.

הבלם מיגל ויטור עשוי לחזור לסגל של יוסי אבוקסיס, אך נראה שהמאמן לא יסכן אותו. בשער תורגל השוער הצעיר רז רחמים במקומו של אוהד לויטה. עוד כמה שחקני משנה יקבלו את חולצת ההרכב, בהם נועם גמון, איליי מדמון ורותם חטואל. "נשחק על הכבוד, הלי גה חשובה יותר כרגע", אמרו במועדון.

 ??  ?? דוניס ופרץ. המאמן היווני בלחץ?
דוניס ופרץ. המאמן היווני בלחץ?
 ??  ??
 ?? צילום: דני מרון ?? ז'וסואה וטאהא. אבוקסיס יעלה עם הרכב משני
צילום: דני מרון ז'וסואה וטאהא. אבוקסיס יעלה עם הרכב משני
 ?? צילום: עמי שומן ??
צילום: עמי שומן

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel