Israel Hayom

עמדו על שלהם

אטאלנטה עלתה בפעם השנייה ברציפות לשמינית גמר ליגת האלופות בזכות ,0:1 ששלח את אייאקס לאירופית ● מיטילאנד חגגה 1:1 מול ליברפול, ופ.ס.ז' דרסה 1:5 את בשאקשהיר

- דור הופמן

במשך 70 דקות אייאקס לא נראתה כמו קבוצה שחייבת ניצחון ביתי מול אטאלנטה כדי לע לות לשמינית גמר ליגת האלופות על חשבון האיטלקים. הקבוצה של אריק טן האח שיחקה לאט, באדי שות, ולא איימה אפילו פעם אחת על השער של האיטלקים.

כשכבר נזכרה להתחיל לשחק, 20 דקות לסיום, היא ראתה את הניסיון היחיד של דייבי קלאסן נבלם על ידי פיירלואיג'י גוליני ואת ריאן גראב נברח מורחק בצהוב שני.

בעשרה שחקנים המשימה של ההולנדים הפכה בלתי אפשרית וב דקה ה 84 יציאה רעה של ההגנה לנ בדל אפשרה למחליף לואיס מוריאל לחלוף על פני אנדרה אוננה ולכבוש את ה 0:1 של אטאלנטה.

התוצאה הזאת נשמרה עד לסיום וקבעה שבעונה השנייה בתולדותיה בליגת האלופות, הקבוצה מברגמו עולה בפעם השנייה לשמינית הגמר. אייאקס, שלפני שנתיים הדהימה את אירופה כל הדרך לחצי הגמר, תסתפק בעו נה שנייה ברציפות במקום השלישי ששולח אותה לליגה האירופית. במשחק השני בבית, שהיה לפרוטו קול, מיטילאנד חגגה תיקו 1:1 יוקרתי מול ליברפול. אלופת אנגליה עלתה למשחק בהרכב משני עם נגיעות רא שון, וכבר אחרי דקה מוחמד סלאח ניצל טעות קשה בהגנה של הדנים כדי לע שות .0:1 מיטילאנד שיחקה טוב יותר במחצית השנייה ופנדל מדויק של אל כסנדדר שולץ בדקה ה 62 קבע את תוצאת המשחק.

החליפו את השופטים

יממה אחרי שפוצץ בשל טענות אנשי איסטנבול בשאקשהיר לקריאות גזעניות מצד צוות השיפוט אל עבר עוזר המאמן פייר וובו, הושלם אמש המשחק בין הטורקים לפ.ס.ז' עם שו פטים הולנדים ופולנים שהחליפו את אלה הרומנים.

אלופת צרפת ידעה שעליה לנצח כדי להבטיח את המקום הראשון בבית והיא עשתה את העבודה בק לות. ניימאר כבש שלושער ועלה לראש טבלת הכובשים במפעל העו נה עם שישה, קיליאן אמבפה הוסיף צמד והפך לצעיר ביותר שמגיע ל 20 שערים באלופות, ו פ.ס.ז' השלימה ניצחון .1:5

 ?? צילום: אי.אף.פי ??
צילום: אי.אף.פי
 ?? צילום: אי.אף.פי ?? האיטלקים חוגגים באמסטרדם. הישג גדול למועדון מברגמו
צילום: אי.אף.פי האיטלקים חוגגים באמסטרדם. הישג גדול למועדון מברגמו
 ?? צילום: אי.פי.אי ?? אמבפה וניימאר
צילום: אי.פי.אי אמבפה וניימאר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel