Israel Hayom

הפרסום והסערה: אלימלך קשתי צפוי לצאת מבית "האח הגדול"

בדרך הביתה: הלחץ הציבורי ואיום חרם המפרסמים עשו את שלהם - והדייר שבמוקד הפרשה המדוברת עשוי לפרוש ● נחשפה תגובת קשתי ברשת בעבר לסרטון תקיפת הקשיש: "הוא זה שתקף אותי בתוך המעלית"

- ערן סויסה

הלחץ הציבורי וההד התקשורתי הגדול עבדו, ואחרי ימים ספורים בלבד, אלימלך קשתי צפוי לעזוב את בית "האח הגדול".

כזכור, הדייר, שהצליח להרשים לטובה בתעודת הזהות, התגלה כמי שמתנהל נגדו משפט בגין תקיפת קשיש. המקרה המזעזע עורר הרבה הדים, ביקורות ותגובות קשות וכאן מובאת לראשונה גרסה שכתב בעבר ברשת.

פרשת אלימלך קשתי לא מפסיקה להפתיע לרעה. גרסתו טרם ניתנה באופן רשמי, אבל שימו לב לתגובה שלו לאירוע כפי שנכתבה בפייסבוק באותם ימים, והובאה אתמול לראשונה באתר "ישראל היום".

"בחיים לא ראיתי כל כך הרבה שטויות וחבורה של אהבלים משועממים שכותבים כאן חארטות בלי קשר לכלום. שומר נאצי מסריח שתקף אותי בברוטליות בתוך המעלית, כשהוא יודע שאין שם שום מצלמות. ואחי, שהיה בהלם מההתקפה המזעזעת במעלית, משך אותי בשערות ועוד סם (הטעות במקור) יד על האקדח כמו מטורף", כותב

- מודעה -

קשתי. "כמו כל אח הגיוני הוא הדף אותו ממני החוצה והרחיק אותו. לפני שאתם מגיבים כמו חבורה של עילגים, עשו שיעורי בית לפני כן. בן אדם משועמם שמחפש פרסום על חשבון אחי. לא

חסר מטומטמים שפלים חסרי חיים. הנה עוד אחד". את התגובה הזו שמר אתר "כתב פלילי" שפרסם לראשונה את כתב האישום שניתן בשנה שעברה.

מחאת המפרסמים

כפי שדווח כאן אתמול, החלה מחאת מפרסמים שאיימו לא לפרסם בתוכנית בעקבות השתתפותו בה.

הראשונים היו "שטראוס" ומייד אחריהם נוספו "טמבור" ו"ביטוח ישיר" - חברות גדולות, שמשקיעות לא מעט כסף בפרסום, ובהפקת התוכנית היקרה ביותר על המסך לא יכולים להרשות לעצמם הפסדים, ודאי לא בתקופת קורונה.

"כולנו עדים לאירועים שסובבים את בית האח. לכל הלקוחות והמשרדים שמוטרדים מהעניין, יש להבהיר שרשת 13 והפקת אנדימול בודקים את הדברים לעומקם בכל האספקטים", לשון ההודעה שנשלחה אתמול למפרסמים. "מדובר בעניין רגיש מאוד ועם השלכות מרחיקות לכת. הדיונים ממשיכים ואנו מאמינים שתהיה התייחסות הערב בשידור חי".

הפרשה הזאת, שזכתה לסיקור נרחב באתר "ישראל היום", הגיעה לכל מקום, כולל לכנסת. ח"כ מירב כהן, השרה לשוויון חברתי

וגמלאים, פנתה למנכ"ל אנדמול וגינתה את השתתפותו של קשתי ב"האח הגדול". "אנו כחברה מחויבים לדאוג לאזרחי ישראל הוותיקים ולהגן עליהם", כתבה השרה כהן. "אדם אשר תוקף אזרח מבוגר כבן 67 איננו ראוי להערכה ולהערצה אלא לכל גינוי. אני סבורה כי יש להוקיע אנשים הפועלים בדרכים אלו ולבטח לא לאפשר להם לככב בתוכניות בעלות חשיפה כה רבה".

מרשת נמסר: "רשת ואנדמול (חברת ההפקה) בודקים לעומק את המידע מהיממה האחרונה שהובא לידיעתנו. עם השלמת הבדיקה תתקבל החלטה".

חליתם? מה שמגיע, בלי להגיע. ‪* 5520‬ *השירות אינו משפטי

 ?? צילום: מיכה לובטון ?? אלימלך קשתי
צילום: מיכה לובטון אלימלך קשתי
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel