Israel Hayom

"שמענו צעקות": אישה נדקרה למוות, בנה נעצר

זוועה בעיר רחובות ● החשוד אמר לשכנים: "הכל בסדר, הצעקות הן מסרטון" ● השכנים הזעיקו את המשטרה, שמצאה בדירה אישה בת 51 ללא רוח חיים

- שלומי דיאז,

אישה בת 51 אותרה בשישי בערב דקורה וללא רוח חיים בבית ברחובות. המשטרה עצרה את בנה בן ה־12 בחשד כי היה מעורב בגרימת מותה. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו במוצאי השבת.

הדיווח למשטרה ולמד"א התקבל בסמוך לשעה תשע ורבע בערב. שכנים שמעו צעקות מתוך הדירה ברחוב יצחק בנארי והזעיקו את המשטרה ואת מד"א, כי הבינו שמשהו מתרחש. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותה של האישה, ואילו שוטרי משטרת רחובות עצרו את הבן שהיה בקרבת מקום, והוא הועבר לחקירה בחשד כי רצח את אימו באמצעות סכין, ככל הנראה במהלך מריבה.

"אישה נעימה ושקטה"

על פי הסימנים בזירה, האישה נדקרה כמה פעמים באמצעות סכין יפנית וניסתה להתגונן, ובשלב מסוים נמלטה לחדר האמבטיה, שם התמוטטה. מהחקירה הראשונית עולה כי הצעיר אינו מוכר למשטרה, אך בעל עבר נפשי.

המניע לרצח אינו ברור, עם זאת. המשטרה תחקרה את הבת, שאינה מתגוררת עם האם, וגם את הגרוש של המנוחה, וגבתה עדויות משכנים. אלו סיפרו כי הבן והבת לא מתגוררים עם האם והיא מתגוררת בבניין מזה כתשע שנים.

"שמענו צעקות ויצאנו לראות מה קורה בדירה שלה. הבן יצא אלינו ואמר שהצעקות הן סתם, שאחותו הפעילה סרטון שבו נשמעות צעקות, ושהכל בסדר. המשטרה נכנסה אז פנימה ומצאה אותה דקורה. אף פעם לא היו כאן בעיות איתה, אישה נעימה ושקטה שהתגוררה לבד. זה מזעזע שמקרה כזה קורה", סיפרה שכנה.

משטרת מרחב השפלה תחנת רחובות, שחוקרת את האירוע, מתמקדת במניע האפשרי. על פי המשטרה, הצעיר לא מוכר למשטרה וגם לא נרשמו בעבר תלונות מצד האם על אלימות במשפחה. עם זאת, עקב מידע שלפיו הצעיר היה מטופל בעבר נפשית, הוא הועבר לבדיקרה פסיכיאטרית.

דוברות המשטרה (מרחב שפלה) מסרה כי "בהמשך לאירוע הרצח ברחובות, בית משפט השלום בראשל"צ האריך את מעצרו של החשוד עד ליום חמישי".

 ?? צילום: לירון מולדובן ?? זירת האירוע, בשישי
צילום: לירון מולדובן זירת האירוע, בשישי
 ?? צילום: באדיבות רחובות ניוז ?? החשוד, בהארכת מעצר
צילום: באדיבות רחובות ניוז החשוד, בהארכת מעצר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel