Israel Hayom

"המורדת" ו"אמילי בפריז" שולטות

מנתוני סיכום השנה שפרסמה נטפליקס עולה שבגזרת הדרמה, הסדרות הכי נצפות בישראל היו "המורדת" ו"גמביט המלכה", ובגזרת הקומדיה: "אמילי בפריז"

- עמי פרידמן

הסדרות "המורדת", "גמביט המלכה" ו"אמילי בפריז" היו הסדרות הנצפות ביותר בישראל בנטפליקס בשנת ,2020 כך עולה מנתוני סיכום השנה שפרסמה ענקית הסטרימינג האמריקנית בסוף השבוע.

על פי הנתונים שפורסמו, בז'אנר הדרמה הסדרה הנצפית ביותר בנטפליקס ישראל השנה היתה "המורדת" בכיכובה של שירה האס (שאף היתה מועמדת לפרס האמי על תפקידה זה). אחריה סדרת הדרמה "גמביט המלכה" (מקום ,)2 הסרט הארוטי הפולני 365" ימים" (מקום ,)3 הסרט "אנולה הולמס" שבמרכזו עומדת אחותו של שרלוק הולמס (מקום )4 והעונה הראשונה של הסדרה הספרדית "קווים לבנים", מבית היוצר של "בית הנייר".

בז'אנר הקומדיה, התכנים הנצפים ביותר הם הסדרה "אמילי בפריז" (מקום ,)1 הסרט "הולידייט" בכיכובה של אמה רוברטס (מקום ,)2 העונה השנייה של הסדרה הבריטית "חינוך מיני" (מקום ,)3 העונה הראשונה של הסדרה "אמת או חובה" (מקום )4 והסרט הצרפתי MILF (מקום .)5

בז'אנר הפעולה, התכנים הנצפים ביותר בישראל היו הסרט "טיילר רייק: חילוץ" בכיכובו של כריס המסוורת' (מקום ,)1 הסרט "משמר האלמוות" בכיכובה של שרליז ת'רון (מקום ,)2 הסרט "פרויקט פאוור" בכיכובו של ג'יימי פוקס (מקום ,)3 העונה השלישית של הסדרה "פאודה" (מקום )4 והעונה הראשונה של הסדרה "קוברה קאי" (מקום )5 שהיא ספין אוף לסרט המיתולוגי "קראטה קיד".

נתון נוסף שפרסמה נטפליקס הוא ש־09 אחוזים מסך הצפייה בסדרות הישראליות "שטיסל", "פאודה" ו"בשבילה גיבורים עפים" בנטפליקס נעשה על ידי צופים מחוץ לגבולות ישראל. הפקות המקור הישראליות זמינות לצפייה ב־091 מדינות ברחבי העולם, כאשר ארה"ב, גרמניה והולנד הן הצרכניות הגדולות ביותר של תוכן כחול־לבן.

לקורונה היתה השפעה משמעותית על הרגלי הצפייה שלנו השנה. נטפליקס הגדילה את שיעור הצפייה שלה בישראל בסדרות ובסרטי דרמה ביותר מ־05 אחוזים, ובתכנים קומיים ביותר מ־04 אחוזים.

 ?? צילום: נטפליקס ?? "אמילי בפריז"
צילום: נטפליקס "אמילי בפריז"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel