Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

ראשון - 13.12.2020

גדי

אתם לא מתרגשים מהערות של אנשים קרובים שמנסים להסביר לכם מה הם חושבים עליכם, וטוב שכך. באופן שאינו מתאים לכם, אתם מחפשים ריגושים במקומות הלא נכונים, והדבר עלול לסבך אתכם.

דלי

יום מעניין במיוחד. צפו לחוויה מיוחדת שתיקרה בדרככם בלי שתדעו איך ולמה הגעתם לאן שהגעתם. טיפ שיעזור לכם להתחבר עם אנשים חדשים ומעניינים: אל תכפו את דעתכם על הזולת, ותלמדו להקשיב.

דגים

הקדישו זמן לשיפור התדמית והמראה החיצוני שלכם. זה יגרום לכם להרגיש טוב יותר. אל תסמכו על אחרים בכל הנוגע לענייני עבודה. החל משעות אחר הצהריים זהו זמן נפלא לעניינים רשמיים או לחוזים.

טלה

הזדמנות לשפר את תחום הזוגיות. שעת רצון כזאת לא מגיעה בכל יום. אתם בקטע של "סדר וארגון מחדש". אל תפחדו להיכנס למשא ומתן שדרוש לכם למטרות עסקיות. מאוד מפריע לכם חוסר ההתלהבות.

שור

אתם חשים ניכור אף שאתם מוקפים באנשים אוהבים, שאכפת להם מכם. אולי זאת העייפות של תחילת השבוע. יש כמה הרגלים שמכניסים אתכם לצרות. הפה הגדול שלכם מסבך אתכם. טיפ: שתיקה שווה זהב!

תאומים

אף שיש לכם המון מה לעשות, אתם מצליחים בעזרת כושר תמרון להשחיל כמה פגישות חברתיות חשובות. מחווה קטנה כמו זר פרחים או שוקולד תגרום לפרטנרים שלכם אושר ותאפשר תכנון מהלכים לעתיד.

סרטן

אל תסמכו יותר מדי על אנשים שמבטיחים לכם הרים וגבעות, אף שיש לכם תבונה ותחכום טבעי. היום מישהו מבני המשפחה הופך להיות מקור לנחת רוח. תפרגנו לו או לה, ותנו ביטוי לרגשות החמים שלכם.

אריה

מצב רוח נוסטלגי מפריע לכם להתקדם. אתם מבזבזים זמן רב מדי על זיכרונות וגעגועים למה שהיה. מריבה עלולה להתפתח בגלל שטות. מצב הרוח קצת קרבי, אבל עם טיפת מאמץ תוכלו להביא לשקט בבית.

בתולה

אתם מבלים זמן רב בהתלבטויות, מה שגורם לחוסר יעילות מבחינת ניצול הזמן העומד לרשותכם. הציניות שלכם מפריעה לתפקודכם. נראה שאיבדתם אמון בעצמכם ותצטרכו לעבוד על המודעות העצמית.

מאזניים

אתם מרגישים קצת נטושים וזקוקים לטונות של תשומת לב. יש לא מעט בלבול, וזה ממש לא עוזר לכם להתאפס. ייתכן שתיאלצו להיצמד אל אדם או אל מצב אשר אינם מעניקים לכם אלא רווחים חומריים.

עקרב

בני הזוג נרתעים ממחויבות רגשית, והדבר מפריע לכם. זה הזמן לנקוט צעד יצירתי כדי להתעמת עם העניין. חיבור עם אדם בן מזל אוויר, עשוי להביא לשיתוף פעולה. השתמשו בכישורי התקשורת שלכם.

קשת

יש סיכוי גבוה למיסוד קשר רומנטי. צפו לפחות ...ל פרחים. שימו לב: מעורבות רגשית עלולה לגרום לכם לעשות טעות. בעבודה העניינים סוערים - חוסר ההתחשבות שלכם באחרים עלול לפגוע ולגרום נזקים.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel