Israel Hayom

בן חליפה במסיכה

- אביעד פוהורילס

1 בערך שבוע עבר מאז נזרקה הפצצה סביב בית"ר ירושלים. חצי מהבעלות עליה נמסרה לאיש עסקים מהאמירויות, שהתברר בסוף השבוע האחרון כאחד שפרש חסותו גם על איוב קרא ואפילו על פנינה רוזנבלום ועסקי קרם הפנים שלה. ממש בן חליפה במסיכה.

רגע אחרי שתרועת הפסטיבלים נחלשה קצת, התחילו מחלקות התחקירים ברשתות החברתיות לנער את השטיחים באוהלי החגיגות. למתווך של בן חליפה מצאו כמה שמות וזהויות קודמות, ואם היו מגרדים את הצבע עוד קצת, היו מגיעים לעלי עותמאן שבא בכלל מבית צפאפה.

וישנו משה חוגג. הבעלים של בית"ר הגיע לעסקה הזאת ברווז צולע. עסקיו סובלים מחוסר שקיפות, הוא פתח וסגר לא מעט סטארט־אפים, אבל בסוף ברור שלהחזיק קבוצות כדורגל, לא רק את מנצ'סטר סיטי, עולה ים של כסף, וחוגג לא נמצא בליגה של גולדהאר או של יענקל'ה. לכן הוא חיפש, כמעט בכל מחיר, בנק שיכיל את הבור. כן, יש מצב שבן חליפה יעבור בבקרה בחלון של ינואר.

לגלות במדינה כמו האמירויות מה עומד מאחורי הסיפור הזה, ומה ומי הניעו את העסקה - זה אתגר לא פשוט, אבל במקרה של חוגג ובן חליפה - השקעה בכדורגל, להבדיל מסטארט־אפים, אמורה להיפרע בטווח קצר, כך שמהר מאוד נדע אם בית"ר תשנה את פניה ברמה המקצועית. ינואר מתקרב, וגם תומכי העסקה בקרב האוהדים הירושלמים, לאו דווקא "לה פמיליה", יצפו ודאי לשדרוג המקצועי המתבקש, למתיחת פנים בבית וגן ולנעלי שבת חדשות לראש ענף הלוגיסטיקה מאיר הרוש.

מחר בית"ר יוצאת לסכנין, והנסיך מהאמירויות לא יוכל לבקש מתנה נחמדה יותר מניצחון על אדמ2ת דוחא. מכבי ת"א תשחק הערב נגד הפועל חיפה. האלופה ניצבת כרגע במקום הראשון בטבלת הפלייאוף התחתון, יש לה כבר שני הפסדים, אבל ראשה בעננים. שמו של המאמן גיורגוס דוניס עולה כל הזמן בקונוטציות לא טובות. איפה הוא ואיפה הגעגועים לאיביץ', שלא לומר ליווני מהכדורסל, שקיבל אפילו קמפיין ליוגורט.

אבל עם דוניס, ולא איביץ', הגיעה מכבי לשלב הבתים בליגה האירופית וצלחה אותו. מבחינת בעל הבית גולדהאר, זה מה שחשוב - מכבי ת"א בינלאומית ופחות הפסדים בי"א, בלויטה או במכתש. דוניס הביא את מכבי למקום שהיא לא שייכת אליו. להלן היריבות האפשריות בשלב הבא: מנצ'סטר יונייטד, מורי

ניו ולהקתו, מנור ושחטאר, זלאטן, ערן זהבי, לסטר, אייאקס, נאפולי או "החלשות" בחבורה - ריינג'רס, זאגרב או ברוז'. לשם מכוון הבוס, וכיוון שחשיבתו האחרת השאירה בחוץ את מיכה ואצילי, הוא גם יוקיר הערכה לדוניס וישאיר אותו בפנים כמה שירצה. הפועל ת"א בדרך ללחוץ על כפתור השמדה עצמית. רק איש כדורגל משמעותי אחד נשאר שם - קלינגר המכביסט.

 ??  ?? בן חליפה וחוגג. האוהדים מצפים לשדרוג בינואר
בן חליפה וחוגג. האוהדים מצפים לשדרוג בינואר
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel