Israel Hayom

"לא ניתן לגזענות ולחושך לנצח"

כתובות נאצה נגד משה חוגג והעסקה עם שייח' חמד בן חליפה רוססו בשבת בקריית ביאליק, אך בבית"ר ירושלים לא מתרגשים ● החלו הדיונים לקראת חיזוק בינואר, במועדון הבהירו: "עומר אצילי בעדיפות עליונה"

- שי ארצי וליאב נחמני הפועל ב"ש עירוני ק"ש

"לא ניתן לגזענות ולחושך לנצח". את המילים האלה, שמתחברות היטב גם לחג החנוכה, אמר משה חוגג לאוהדי בית"ר ירושלים, שרובם תומכים בצירופו של הבעלים הנוסף, שייח' חמד בן חליפה, אך חלק קטן מהם, בעיקר מארגון "לה פמיליה", עדיין מתנגד למהלך, ובשבת אף רוססו בקריית ביאליק כתובות "חוגג מת", "מוות לערבים", "אין ערבים בבית"ר" ו"בית"ר טהורה לעד".

בהנהלת בית"ר לא מתרגשים מהמחאה של הקומץ ודווקא שמחו מאוד על העידוד שקיבלו ביום שישי ממאות האוהדים שהגיעו לאימון כדי להביע תמיכה בחוגג ובבן חליפה, ולכן הם כבר מתחילים בהכנות מקצועיות לקראת חלון ההעברות של ינואר. אגב, בן חליפה עשוי להופיע עוד השבוע בפני הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל.

המאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה שוחחו עם חוגג בנוגע לחיזוק אפשרי, והם מעוניינים לצרף שלושה שחקנים חדשים - שחקן התקפה, קשר אחורי ובלם, אבל מעל הכל הם הבהירו לבעלים כי מבחינתם בראש הרשימה נמצא עומר אצילי, שאותו אימנו בקדנציה הקודמת שלהם בטדי. "אצילי נמצא בעדיפות עליונה", אמרו בבית"ר, "זה שחקן שיכול לשנות את הקבוצה".

היום יערכו הירושלמים את האימון המסכם לקראת המשחק מול בני סכנין. הבשורות הטובות מגיעות מכיוונו של גלאופילו האסלביינק, שאם יצליח לסיים את האימון, עשוי להיכלל לראשונה בסגל, אחרי שנעדר תקופה ארוכה בשל פציעה קשה שעבר באזור הכבד, והדקות היחידות שלו העונה היו במחזור הפתיחה נגד הפועל חיפה.

אקולטסה בתמונת ה־11

הפועל ב"ש תארח הערב את עירוני ק"ש אחרי שני ניצחונות רצופים, אחד בליגה והאחרון על ניס בליגה האירופית. המאמן יוסי אבוקסיס יחזור להרכב החזק שלו, אחרי שבאירופה העניק מנוחה לחלק גדול משחקני ההרכב. המשמעות היא שאור דדיה ישוב לעמדת המגן הימני, בעוד מריאנו בריירו ומרסלו מלי ישחקו בקישור האחורי. אוהד לויטה יחזור לשער, למרות שרז רחמים שמר על שער נקי מול ניס.

הסיפור המעניין בב"ש הוא אלטון אקולטסה. בצוות המקצועי נתנו להולנדי את כל הזמן להחלים לחלוטין מהמתיחה במפשעה שממנה סבל, ומול ק"ש הוא עשוי לפתוח בהרכב לראשונה מאז נפצע לפני יותר מחודש. "חייבים לחבר שני ניצחונות ליגה, זה חשוב מאוד להמשך הליגה", אמרו בבירת הנגב, "איבדנו יותר מדי נקודות עד היום וכדי לחזור לצמרת צריך לחבר רצף ניצחונות". הפעם האחרונה שבה ק"ש ניצחה בחוץ את ב"ש היתה באצטדיון וסרמיל. בטרנר זה עוד לא קרה, אבל הערב המשחק ייערך בירושלים. המאמן קובי רפואה מתלבט בין יוג'ין אנסה למוחמד שכר בחלק הקדמי, והנטייה היא להמשיך עם אנסה ולוסיו יחד. "אחרי ההפסד למכבי חיפה צריך לחזור למסלול, וזה יקרה עם ניצחון", אמרו בק"ש והוסיפו: "ב"ש השתפרו מאוד, יהיה קשה מאוד מולם". ליגת העל, מחזור 10

ספורט 2

 ?? צילום: עיריית קריית ביאליק ?? הכתובות שרוססו בקריית ביאליק במהלך השבת
צילום: עיריית קריית ביאליק הכתובות שרוססו בקריית ביאליק במהלך השבת
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel