Israel Hayom

קרנבל בנמל

מ.ס אשדוד לא עוצרת, ואחרי הניצחון על מכבי ת"א השיגה עוד שלוש נק' ב־1:0 על הפועל כפ"ס ● בני יהודה התפרקה והובסה 3:0 על ידי חדרה ● מכבי נתניה חזרה לכבוש, וניצחה 2:3 את מכבי פ"ת

- שי ארצי וליאב נחמני

.הנ.ה .היא עול.ה. בשנים האחרוו נות מ.ס אשדוד לא הצליחה למרות השאיפות להשתחל לפלייאוף העליון. העונה עושה רושם שהמועדון מעיר הנמל יכול לתקוע יתד בשש הגדולות, שכן לצד התוצאות הטובות הקבוצה של רן בן שמעון מציגה יכוו לת מצוינת.

אשדוד לא נפלה מנטלית אחרי הניצחון הגדול על מכבי ת"א במחזור הקודם, ולקחה את שלוש הנקודות גם מול כפ"ס. בגאיקו כבש בתום מבצע קבוצתי מוצלח בפצצה לרשת הגבוהה וביסס את אשדוד חזק בצמרת. כפ"ס? במועדון גוברות ההערכות שהמאמן עמיר תורג'מן יסיים את תפקידו במועדון. מלבד התוצאות הלא טובות, יש גם חילוקי דעות בין הבעלים יצחק שום לבין תורג'מן, שאילולא הניצחון על מכבי חיפה כבר היה מסיים את תפקידו. ההחלטה בנושא תתקבל היום, וכפי שפורסם לראשונה ב"ישראל היום", המועמד להחליפו הוא אלישע לוי.

ל.הרוג מחצית ולנוח. אם הבעלים של בני יהודה, ברק אברמוב, היה צריך הוכחה שהקבוצה שלו זקוקה למאמן קבוע, הוא קיבל אותה בגדול נגד הפועל חדרה. מי שערב המחזור עוד היתה נועלת הטבלה, פירקה את הכתומים במחצית אחת ונחה במחצית השנייה בדרך לניצחון 0:3 גדול בבלומפילד.

כל קבוצה יכולה לספוג לפעמים שלושה שערים, זה קורה, אבל כאשר היכולת היא קטסטרופה, כפי שבני יהודה נראתה, זה צריך להדליק את כל הנורות האדומות האפשריות. גוזלן עם צמד ושער של מרמנטיני נתנו לקבוצה של שרון מימר יתרון אדיר, שסגר את הסיפור במחצית הראשונה. לכתומים יש שחקני מפתח פצועים, אבל זה עדיין לא תירוץ לטעויות הקשות של הקבוצה וליכולת הרעה של ההגנה.

במחצית השנייה חדרה עברה להילוך שני וגם בהילוך הזה היא היתה יכולה להבקיע לפחות עוד שער או שניים, אבל הסתפקה בשלישייה שלה כדי לרשום ניצחון שני העונה שנתן לה קצת אוויר לנשימה ולפחות באופן זמני הוריד את הפועל ת"א למקום האחרון בטבלה.

.התעורר.ה בזמן. שאף אחד לא יקנא בשופט אוהד אסולין. לשפוט את מכבי נתניה ומכבי פ"ת זה כמו לשים בספוטיפיי את הלוזונים באוזן ימין ואת אייל סגל והנהלת מכבי נתניה באוזן שמאל. בתוך כל זה הוא היה צריך לקבל כמה החלטות קשות, חלקן ללא מערכת ,VAR שלפתע הפסיקה לעבוד (בזמן הזה אישר שער חוקי למכבי פ"ת).

אסולין עבר את האירוע בשלום, אבל המלאבסים פחות. דווקא ההגנה החזקה של גיא לוזון חטפה שלישייה (אברהם, מלאדה ועזרא) מקבוצה שלא הבקיעה שלושה משחקים ברציפות קודם לכן. נתניה הוליכה 0:2 אבל הפסיקה לשחק במחצית השנייה. עבדה ובלוריאן השוו זמנית, אבל זה לא הספיק לפני שער הניצחון של עזרא. ולחשוב שכל האירועים הללו קרו באצטדיון ר"ג באווירה שלא הולמת את המשחק הנהדר על הדשא.

 ?? צילום: אודי ציטיאט ?? בגאיוקו חוגג. אשדוד התבססה במקום ה־3
צילום: אודי ציטיאט בגאיוקו חוגג. אשדוד התבססה במקום ה־3
 ?? צילום: אלן שיבר ?? גוזלן חוגג צמד עם החברים מחדרה. ניצחון ענק בבלומפילד
צילום: אלן שיבר גוזלן חוגג צמד עם החברים מחדרה. ניצחון ענק בבלומפילד
 ?? צילום: ברני ארדוב ?? עזרא. שער ניצחון
צילום: ברני ארדוב עזרא. שער ניצחון

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel