Israel Hayom

היום: דולגופיאט ינסה לזכות במדליית הזהב

- מדליה יוקרתית באליפות אירופה? עדי רובינשטיין

אם למישהו היה חשש לרגע שנבחרת ההתעמלות הישראלית יצאה מפוקוס בשל דחיית משחקי טוקיו ,2020 הגיעה אליפות אירופה בטורקיה והוכיחה שנבחרת הגברים עדיין שייכת לצמרת האירופית.

נכון, הנבחרת פספסה מדליה היסטורית בתחרות הקבוצתית בהזדמנות שמי יודע אם תחזור אחרי הקורונה, אבל ההופעה של החבורה היתה טובה מאוד ברובה והספיקה כאמור רק למקום הרביעי ולא לפודיום. בשקלול של ששת המכשירים, הנבחרת צברה 239.028 נקודות. הונגריה הקדימה אותה במעט עם 240.393 נקודות. הטורקים, שמארחים את התחרות, רצו לזכות בזהב היסטורי אבל הסתפקו רק במקום השני, כאשר האוקראינים לקחו את הזהב ובצדק.

היום בגמר האליפות ,)14:00( שבה משתתפות שש נבחרות, יהיו לכ

חולים־לבנים שני נציגים בתחרות היחידים: ארטיום דולגופיאט, בכיר מתעמלי ישראל שמגיע להתמודד כמובן על הזהב, ואלכס מיאקינין בתרגיל המתח. שתי נקודות שוות התייחסות מההופעה אמש: אלכס שטילוב לא יופיע קרוב לוודאי עוד פעם באליפות אירופה. בגיל 33 המתעמל הענק הזה שוב הוכיח אתמול קלאסה אדירה, במיוחד בסוס הסמוכות, והראה שהוא מגיע לטוקיו כמתחרה ולא כמשתתף.

הפספוס הגדול של הנבחרת היה אנדריי מדבדב, שאמור היה אף הוא להעפיל לגמר אך לא להצליח לעשות זאת בתרגיל החזק שלו, שולחן הקפיצות.

טאקוונדו. אבישג סמברג המשיכה את ההופעה המצוינת של המשלחת הישראלית באליפות אירופה הנערכת בבוסניה. הלוחמת הישראלית המתחרה בקטגוריית משקל עד 49 ק"ג גברה בגמר על האלופה היוצאת אדריאנה סרסו 11:17 בתחרות הנערכת בבוסניה. זו מדליה שנייה לישראל באליפות, אחרי שנמרוד קרביצקי זכה במדליית הכסף בגברים. התחרות כמובן אינה קשורה למשחקים האולימפיים, כי בענף התחרות הקובעת היא לא האליפות היבשתית. אבל כשמדובר בחיילת בת ,19 נדמה שאפשר להתחיל לפתח ציפיות חדשות בענף שהיה רדום בשנים האחרונות.

 ?? צילום: אי.אף.פי ?? דולגופיאט
צילום: אי.אף.פי דולגופיאט

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel