Israel Hayom

ברוך הבא לספרד

אחרי יותר מ־003 דקות, שון וייסמן חגג את שני שעריו הראשונים בוויאדוליד וסידר 2:3 על אוססונה ● "החיבוק עם המאמן סרחיו מבטיח המשכיות", אמר העיתונאי תומאס גואש

- סאל אמרגי

אחרי 12 מחזורים, שבהם פתח בהרכב שלוש פעמים בלבד ושיחק קצת יותר מ־003 דקות על הדשא בליגה הספרדית, החלוץ הישראלי שון וייסמן הבקיע את שני שעריו הראשונים בלה ליגה, והעניק הרבה תקווה לאוהדי ויאדוליד, שראו אותו הופך בקיץ לרכש היקר בהיסטוריה של הקבוצה (כ־4 מיליון יורו).

הצמד של החלוץ הישראלי סידר ניצחון 2:3 על אוססונה ושלוש נקוו דות יקרות מול יריבה ישירה בקרו בות ההישרדות בליגה הבכירה בספרד. אך עבור וייסמן זה אפילו חשוב יותר: המשחק היעיל, עם שני שערים בשתי הזדמנויות, יעזור לו לחזק את מעמדו ולהפוך לשחקן חשוב בהרכב של המאו מן סרחיו גונסאלס, שמחזיק בסגל גם כמה חלוצים טובים כמו אנדרה, ז'ואאו פליפה וגווארדיול­ה.

אחרי החיבוק הגדול שקיבל וייסמן ממאמנו, סרחיו גם החמיא לו בסיום המו שחק: "אני מאוד שמח על השערים ועל העבודה הקשה שהוא עשה. אני תולה בו תקוות רבות. הוא הוכיח שהוא חלוץ עם איכויות רבות".

עונה לכל המבקרים

המאמן, שקרא ושמע בתקשורת ובו קרב האוהדים את הדעה שאינו מאמין בווייסמן ולכן אינו נותן לו מספיק דקות משחק, הגיב: "היתה אגדה אורבנית שאו מרה שיש לי משהו נגדו, וזה לא נכון. אני אפילו שמח יותר ממנו".

שני השערים שהבקיע בחוכמה ובקור רוח (הראשון ברגלו והשני בראשו) חשוו בים מול הספקות שהחלו להיבנות סביו בו. לא בגלל שלא היה טוב, אלא בעיקר בשל תג המחיר המחייב והציפיות אחרי עונה של 37 שערים באוסטריה אשתקד.

בשיחה עם "ישראל היום", העיתונאי הספרדי הוותיק תומאס גואש מודה כי "לווייסמן היה קשה למצוא את מקומו בקבוצה ובליגה, אך יש לו משחק ראש יותר טוב מרוב חבריו לקבוצה", ואף מוו סיף בנימה אופטימית: "החיבוק שלו עם המאמן סרחיו בסוף המשחק מבטיח המו שכיות. לא כל יום חלוץ של ויאדוליד כובש צמד. וגם לא בכל חודש".

הבלם ברונו היה אפילו באופוריה גדולה יותר בזכות וייסמן: "מי שיכול להבקיע צמד שערים, יש לו את זה. הוא חלוץ שגם עובד קשה מאוד".

"מארקה", העיתון הנקרא ביותר בסו פרד, הקדיש שתי כתבות לניצחון של ויאדוליד. האחת למשחק שמרחיק את הקבוצה מהקו האדום, והשנייה, והגדולה יותר, תחת הכותרת "הבכורה של וייסו מן", שם נכתב: "וייסמן העניק שלוש נקודות חשובות, והבהיר לכל מי שטרם הבין כי לכבוש 30 שערים זה לא מקרי, אפילו לא בליגה מינורית. הוא חלוץ טוב באוסטריה, בנאורו ובוויאדולי­ד".

בצאת השבת וייסמן גם התייחס בעו צמו לניצחון, וכתב בספרדית ברשתות החברתיות: "משחק גדול של הקבוצה, ממשיכים להתחזק. אני מאוד שמח על שערי הבכורה שלי בקבוצה".

 ?? צילום: ?? וייסמן נוגח את שער הניצחון. "משחק גדול של הקבוצה"
GettyImage­s
צילום: וייסמן נוגח את שער הניצחון. "משחק גדול של הקבוצה" GettyImage­s

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel