Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

רביעי - 30.12.2020

גדי

בענייני זוגיות - לפנויים צפויות הפתעות. מצב הרוח טוב, אף שיש הרבה עניינים לא סגורים. ראו את השינויים כהזדמנות. כעת הצלחתכם מבוססת על עוצמה: אל תחששו להציג פן כוחני בפני מתחריכם.

דלי

יש לכם כמה אפשרויות פעולה, אך אתם מהססים מחשש לטעות. נושאי לימודים מעסיקים אתכם. רצוי לבדוק את כל הפרטים על מנת לא לבזבז זמן. אתם מתקדמים לכיוון חיובי ומקדישים זמן להתפתחות אישית.

דגים

צפויים שינויים חיוביים בתוכניות. מגמה של שיפור בעבודה גורמת לעליית מצב הרוח. יש מקום לעבוד גם על היחסים בתוך המשפחה. הרקיע קובע כי בקרוב תיעזרו על ידי חברים, אף יותר מאשר על ידי בני משפחה.

טלה

מוטב להמשיך בקו של התקדמות בלי להביט אחורנית ולטחון כל מהלך לאבק דק. פרויקט חדש שיוצא לדרך הוא בעל פוטנציאל להצלחה מרשימה גם בתחום הכספי. אמונה היא אלמנט חשוב בימים אלה.

שור

יום מתאים לבילויים וליצירת מוקדים של זמן איכות. אתם מרגישים טוב ומשרים סביבכם מצב רוח קליל. בני הזוג מרגישים מה עובר עליכם וישתפו פעולה בשמחה. זה הזמן לנצל את הידע והיצירתיות שלכם.

תאומים

אתם מתחילים להירגע אחרי כמה קטעים מעיקים במיוחד. נסו לא לקחת את הדברים באופן אישי. לקראת הערב - שיפור ניכר במצב הרוח. צפוי מפגש רגוע ומעניין. סיפור אהבה עומד להיכנס אל נתיב רציני.

סרטן

נראה כי תחום הזוגיות מעסיק אתכם. קשרים רגשיים נתקלים בקשיים על רקע של קצר מתמשך בתקשורת. אתם נעזרים באנשים קרובים, אולם התוצאות מתעכבות. אל תתייסרו, יש גם ימים כאלה.

אריה

צפויים שינויים בתחום הביתי. אתם עסוקים בדינמיקה משפחתית ומקדישים יותר מדי זמן לעניינים שהיו יכולים להסתדר מאליהם. דבר מה יצירתי בוקע מתוך הפנימיות שלכם, אל תבזבזו לריק את כישרונותיכ­ם!

בתולה

אתם מתמקדים כעת בצד הפיזי. באמת הגיע הזמן שתיתנו לעצמכם הזדמנות לשפר את מצבכם הגופני, שהוזנח קצת לאחרונה. בחרו משהו שונה ואטרקטיבי עבורכם ולא את השגרתי והמובן מאליו.

מאזניים

בראש מעייניכם עומדת כרגע ההתפתחות האישית שלכם. חל שינוי בגישה שלכם לחיים בכלל ולמשפחה בפרט. אירועים שפעם היו מרגיזים אתכם, משאירים אתכם אדישים. זה שיפור משמעותי, זו הדרך.

עקרב

זה יום טוב לכל מה שקשור ביצירה. אתם מרגישים את הכישרון פורץ מכל עבר. יש אפשרות ליישם רעיונות שאתם שוקדים עליהם כבר הרבה זמן. זה עיתוי מתאים להרשים אנשים מבחינה אישית ומקצועית.

קשת

הרגישות הרבה שאתם מגלים כלפי אחרים, זוכה בתגמול מיידי. תחום היחסים האישיים עולה לדיון מול אדם שאיתו אתם מעורבים רגשית. יש לכם לא מעט מחשבות על שינוי מקום מגורים - חכו לזמן מתאים יותר.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel