Israel Hayom

איינבינדר על סף חתימה בהפועל ת"א

הקשר קרוב לסיכום על הצטרפותו לאדומים בחוזה לעונה וחצי ● בית"ר ירושלים במגעים עם חאתם עבד אלחמיד ● מכבי חיפה סירבה להצעה של צסק"א מוסקבה על נטע לביא

- שי ארצי וליאב נחמני

בהנהלת הפועל ת"א מנסים למו זער נזקים אחרי ההשפלה שחו טפו בדרבי, ופועלים לחזק את הקבוצה באופן מיידי. דן איינבינדר, שבימים אלה נמצא במאבק משפטי מול בית"ר ירושלים, קרוב לסיכום על הצטרפותו לאדומים בחוזה לעונה וחצי.

רק פרטים טכניים קטנים מפריב דים בין הקשר, שבשנה שעברה עוד שימש הקפטן של הירושלמים, לבין חתימה רשמית. מלבד איינבינדר, שעל מועמדותו להפועל פורסם לראשונה ב"ישראל היום" לפני יותר מחודש, נמב שכים המגעים מול מכבי ת"א בנוגע לשאילתם של ניק בלקמן, מתן בלטב קסה ובן ביטון, שכרגע פצוע.

בתוך כך, מקורבים לבעלים המליצו להם לפטר את ניר קלינגר על מנת לזב עזע את המערכת, אבל לא כל הבעלים תומכים במהלך. זאת למרות שהמשחק הקרוב מול הפועל כפ"ס הפך לקריטי במאבק נגד הירידה. בשלב הזה האדוב מים רוצים להימנע מפיטורים, אבל אם יחליטו שאין ברירה, שמו של מרקו בלבול כבר הועלה כמועמד.

"כולם יודעים שהקבוצה זקוקה למהפכה", אומרים בהפועל, "אם ייתב

נו לניר את השחקנים שהוא רוצה, לא יצטרכו להחליף מאמן והוא ישאיר את הקבוצה בליגה. השאלה היא האם ייתנו לו. מכבי ת"א לא בליגה שלנו, כל דרבי איתם זה טראומה".

במכבי ת"א פטריק ואן לוון מעוניין להמשיך כמאמן, ובשלב זה נראה כי הבעלים מיטש גולדהאר מתכוון לתת לו את המושכות, במיוחד אם התוצאות ימשיכו להיות טובות. איתי שכטר, שציין בדרבי את הופעתו הב001 במב דים הצהובים, אמר: "בשבילי זה סוג של חלום להיות חלק מהמועדון הזה. בכל יום שאני מגיע לאימון, למשב חק, גם אם לפעמים התוצאות פחות נעימות - אני מאושר".

כפ"ס: דנינו חיובי לקורונה

מכבי חיפה הודיעה אתמול כי סיב רבה להצעה שהגיעה מצסק"א מוסקב בה לשאול את נטע לביא עם אופציה לרכוש את הקשר בסיום העונה. זאת תוך הסבר כי בפני הקבוצה עומדות משימות חשובות בהמשך העונה.

בית"ר ירושלים. הקבוצה מנהלת שיחות עם חאתם עבד אלחמיד, אך נכון לעכשיו הדרישות של סלטיק עבורו עדיין גבוהות. אחת האפשרויות שעלתה לגבי הבלם היא השאלה עם אופציית רכישה.

בנוסף, הירושלמים לא מרימים ידיים בנוגע לצירופם של עומר אצילי ודור מיכה, שמבוקשים על ידי לא מעט קבוצות. לפחות כרגע נראה כי למיב כה סיכוי גבוה יותר להגיע לבית וגן, אך ייעשו מאמצים גם בגזרת אצילי.

למרות ההפסד למ.ס אשדוד, אין במועדון כוונה לבצע זעזוע על הקב ווים, אבל הפסד להפועל חיפה עשוי לחרוץ את גורלם של סלובודן דראב פיץ' ושי ברדה.

בני יהודה. שי מזור האריך חוזה במועדון עד לסיום עונת .2022/23

הפועל כפ"ס. עומר דנינו אובחן כחיובי לקורונה, שאר השחקנים והצב וות ייבדקו.

לאומית. אתמול במחזור הב71: הפוב על עכו - א.א פחם ,1:1 הפועל רעננה - בית"ר ת"א/בת ים ,2:2 נוף הגליל - הפועל עפולה ,1:2 הפועל פ"ת - הפועל ראשל"צ ,2:1 הפועל כפר שלם - "ניר" רמה"ש ,0:1 כפר קאסם - הפועל ירושב לים ,0:0 הפועל איכסל - אחי נצרת .0:1

 ?? צילום: אורן בן חקון ?? איינבינדר. רק פרטים טכניים מעכבים את מעברו לאדומים
צילום: אורן בן חקון איינבינדר. רק פרטים טכניים מעכבים את מעברו לאדומים

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel