Israel Hayom

הסכם שלום על המגרש

- שי ארצי

כל כך הרבה דברים משוגעים קרו בישס ראל .2020סב הבולטים שבהם היו הסס כמי השלום שנחתמו עם כמה ממדינות ערב, ובהם גם זה עם איחוד האמירויות, שהביא איתו בשורת ענק לכדורגל הישראלי.

ברור שללא ההסכם המדובר לא היה ולו אחוז קטנטן ששייח' מוסלמי ירכוש 50 אחוס זים מהשליטה בבית"ר ירושלים. אם משהו לא ישתבש מחר בוועדה להעברת הזכויות של ההתאחדות לכדורס גל, או בגלל החלק הקטן של אוהדים שמתנגד לעסקה, הירושלמים יכולים לחלום ולפנטז על שנים של הצלחות בזכות הכסף הגדול שיגיע מהשייח' חמד בן חליפה.

הכסף הגדול הוא גולת הכותרת בעיס דן הנוכחי. השייח' מנסור בן זאיד אאל נהיאן הפך את מנצ'סטר סיטי למעצמתסעל בזכות הונו. נאסר אלסחלאיפי עשה את זה בפריז סן ז'רמן. זו הסיבה שהקבוצות האלה הן היחידות שרוצות ובאמת יכולות לשים את ידן בקיץ על הכדורגלן מספר 1 בעולם - לאו מסי.

נכון, כוכבים בעלי שם עולמי לא באמת יגיעו בקרוב לליגת העל או לבית"ר ירושס לים, אבל זו גם לא צריכה להיות המטרה. הכספים שיכולים להיכנס לכדורגל הישס ראלי מאיחוד האמירויות יכולים ללכת לדברים חשובים אחרים: שיפור המתקנים הגרועים, השקעה בנוער ובילדים, ועל הדרך גם להנחית כאן כמה זרים איכותיים יותר מכאלה של 100 אלף דולר שמוחלס פים אחרי חצי עונה.

הראשון לזהות את הפוטנציאל הענק שבהסכמים האלה הוא יו"ר מינהלת הליגות ארז כלפון, שחתם במהירות על הסכם שיס תוף פעולה עם המינהלת של איחוד האמיס רויות. זה פתח למינהלת דלתות וקשרים מול חברות ענק דוגמת איתיחאד איירווייז, ואיש לא יופתע אם אחת כזו תהפוך לנותס נת החסות הראשית של הליגה. הצס דדים כבר דנו בהס קמת קרן הוןססיכון משותפת, במיזמים טכנולוגיים, ואתם יכולים לדמיין כמה כסף זה יכניס הכניס לכדורגל הישראלי.

גם ההתאחדות חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם מקבילתה האמירותית, כשעל הפרק משחק ידידות בין הנבחרות הלאומיות. דיא סבע הפך לישראלי הראשון בליגת העל של האמירויות, ובעתיד יהיו עוד ועוד ישס ראלים שינהרו לשם. אפילו מכבי חיפה סיס כמה על שיתוף פעולה עסקי וספורטיבי עם קבוצת אלסעין, מאבו דאבי. על הפרק: משחס קי ידידות שמכונים "משחקי השלום". הימור: אלה לא יהיו שיתופי הפעולה האחרונים.

 ??  ?? משה חוגג עם החברים מהמפרץ
משה חוגג עם החברים מהמפרץ

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel