Israel Hayom

יציבות, שליטה, בריאות, שמחה ר

- הכותבת היא סמנכ"לית שיווק גלובלית בחברת סודהסטרים

בים בעולם הכינו את רשימת היעדים וההחלטות שלהם .2021־ל השנה, יותר מתמיד, נראה שיותר אנשים מתחייבים להכין אחת כזאת, מתוך רצון להשיב לעצמם יציבות ושליטה.

מחקר עולמי של חברת איפסוס, שבדק 23,700 אנשים ב־13 מדינות, חושף ש־%57 מהמשיבים מציבים לעצמם יעדים אישיים .2021־ל במדינות כמו ארה"ב, אוסטרליה, גרמניה וצרפת, שיעורם גבוה יותר מבשנה הקודמת.

למותגים ולחברות יש כעת הזדמנות פז לעזור לאנשים לממש את היעדים שהציבו לעצמם, ולשפר את תחושת השליטה והסיפוק. זאת דרך חשובה לייצר מערכת יחסים עמוקה יותר עם הצרכנים שלנו, כשאנו מבינים למה הם שואפים ומה התפקיד שלנו במימוש השאיפות האלו.

אז מהם הנושאים שמובילים את רשימת היעדים הזו, ואילו שינויים צפויים בהתנהגות הצרכנים השנה?

בריאות וסביבה

לא מפתיע, אך בראש הרשימות הללו מופיעות התחייבויות העוסקות בשיפור הבריאות ובשמירה עליה: לאכול בריא יותר, להתעמל יותר ולרדת במשקל. לכן זהו הזמן המתאים ביותר למותגים ברחבי העולם להשיק מוצרים ושירותים שמאפשרים ומעודדים זאת.

לא בכדי, כתבי העת לתרבות ולפנאי בעולם פרסמו לאחרונה את ההכרזה של הקומיקאי ג'יימס קורדן על "רשימת ההחלטות" שלו. קורדן שיתף את ההתמודדות האינסופית שלו עם אתגרי השמירה על אורח חיים בריא, ואף עודד אחרים להצטרף אליו במסע להשגת היעד של חיים בריאים יותר השנה. אגב כך, הוא חבר החודש לגרסה הבינלאומית של "שומרי משקל".

גם אנחנו בסודהסטרים הצטרפנו למגמה. אנו משיקים החודש בארה"ב סדרת טעמי פירות חדשנית ללא קלוריות וללא ממתיקים, בשיתוף עם המותג המצליח BUBLY של ,PEPSICO הממוצב כמשקה בריא וכתחליף למשקאות הממותקים.

הקצב האיטי יותר שאפיין את שנת הקורונה אפשר לאנשים לעצור לרגע ולבחון מה חשוב להם באמת. רבים שאלו את עצמם איך הם יכולים לאמץ שינוי שתורם לסובבים אותם, לקהילה שלהם ולעולם שבו הם חיים.

חברות רבות צמחו בשנה האחרונה תוך כדי הבלטת המטרה הערכית שאותה הובילו למען כדור הארץ. היום, יותר מתמיד, הצרכנים מעריכים ונותנים אמונם בחברות הפועלות כדי להפוך את העולם שלנו לטוב יותר. בהקשר זה מעניין לעקוב גם אחר סיפורי ההצלחה העולמיים של שני מותגי נייר טואלט צעירים ובועטים, עם אג'נדה סביבתית וחברתית, ‪WHO GIVES A CRAP‬ ,NO.2־ו שבלטו השנה בקצב צמיחה חד במיוחד בתוך קטגוריית נייר הטואלט שכל כך מזוהה עם תקופת הקורונה.

שם המשחק: אופטימיות

החדשות הטובות הן שלפחות 77% מהאנשים בעולם מאמינים שהשנה הקרובה תהיה טובה יותר - עלייה מאשר בשנים קודמות.

בישראל האופטימיות גבוהה מהממוצע העולמי - .82% ברשימת ההחלטות לשנה הבאה ניתן להבחין בנקל בערגה ליותר טיולים, חוויות ובילוי עם חברים ומשפחה.

חברות שיצליחו להתחבר לקו האופטימי ויראו כיצד הן תורמות להבטחות המשמחות של השנה, יאומצו באהבה על ידי הצרכנים ברחבי העולם, המשוועים לכך כמו כולנו.

 ?? צילום: ?? ברשימה: טיולים, חוויות ובילוי עם חברים
GettyImage­s
צילום: ברשימה: טיולים, חוויות ובילוי עם חברים GettyImage­s
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel