Israel Hayom

מכבי ת"א נכנסה מוקדם לסגר

- אביעד פוהורילס

1 על הנייר היה למכבי ת"א פרטנר טוב כדי לייצר קאמבק לשש נקודות פיגור בלבד ממכבי חיפה ערב הסגר המעיק הזה, ולייצר אולי מומנטום ואפקט פסיכולוגי לטובתה. למרות הסנסציה בתיקו, בני יהודה של השנה, בעיקר לפני איך שהיא מתנהלת ומה שהיא משדרת בגזרת הבעלים ברק אברמוב והמאמנים שלו (אם ככה הם מוגדרים), לא יכולה להישאר כרגע רגוו עה אפילו לרגע.

אני מסתכל בעיקר למטה ולא רואה יותר מדי קבוו צות רעות ממנה, ככה שצפו להפתעות לא משהו בהמו שך. זה הספיק לה אתמול להכניס את מכבי לסוג של תרדמת, אולי חוסר התלהבות שהתבטא בכמעט אפס סיכון השער. החלפתו של דוניס בוואן לוון הקרינה שינוי באווירה ובחיבור. מכבי יכולה לשמוח מחזרתו לעניינים של טל בן חיים, אבל מי שהתעודדה אתמול היתה דווקא מכבי חיפה. תוצאות המחזור אתמול הבהירו להפועל ת"א - אם עוד לא ירד שם האסימון - שהחלון של ינואר תיכף יהיה לפרוטוקול בלבד, אולי סוג של דחיית הקץ. במפגש העולות מהלאומית ניצחה דווקא הפוו על כפ"ס, שעושה הכל נכון כדי לברוח למעלה. בינו תיים, מול אשדוד, רז שלמה היה מעורב בכל הספיגות. האוהדים בטח אומרים שחבל שחיים רמון לא מתפנה מהערבובים שלו בפוליטיקה כדי להשלים אולי את עסקת העברתו למכבי ת"א, כמו ב"הצלחה" הגדולה שלו עם גילי ורמוט.

הפועל עוד הובילה מוקדם, אבל התקשתה לשמור על האתרוג היקר הזה. אשדוד, כמובן בהרכב טלאים בהשפעת הקורונה, השתלטה על המצב ועל היעדר הקישור האדום והפכה מומנטום עם המחליפים הראויים שלה. הבעיה של ניר קלינגר היא שממשחק למשחק השפעתו מתפוררת. קלינגר לא הבעיה, אבל הוא מתו קשה מאוד להיות הפתרון. לאייל ברקוביץ' כנראה משעמם, ועכשיו הוא לקח על עצמו את הניהול המקצועי של הטיו טאניק פ"ת.השאלההגדול­ההיאלמהובש­ביל מה הוא צריך את זה? אני מקווה בשבילו שזה לא שוב סידור עבודה עבור בני משפחתו, כי ניסיון העבר מלמד שזה לא נגמר טוב. ההחלטות של פ"ת מלמדות בעיו קר על אובדן עשתונות. כל האייקונים מהאליפויות ששוכבים בסגולה מתהפכים בקברם.

 ??  ?? ביטון תופס את הראש, אתמול בבלומפילד
ביטון תופס את הראש, אתמול בבלומפילד

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel