Israel Hayom

"עבורי זו סגירת מעגל": קטש הוצג כמאמנה החדש של קבוצת הכדורסל פנאתינייקו­ס

רק בליגה הטובה בעולם כוכב שסרח, זלזל והתנהג בחוסר מקצוענות, מקבל בסוף בדיוק את מה שרצה מבלי ששילם על כך מחיר ● כשכולם מדברים על שחקני אן.בי.אי כדמויות לחיקוי, אסור שהמסר מהסיפור של ג'יימס הארדן יחמוק מהאוהדים

- ניצן פלד | קפטן אמריקה

שמעו קטע. אחרי שנים ארוכות בתפקיד, ואחרי שנתנו לו יד חופשית להחליט איך לבנות את הצ וות שלו, עורך אחד האתרים הגדולים בישראל, שהוא תותח על, התחיל לה גיע בשבועות האחרונים מאוחר לעבו דה. לאחר לשיחות זום. הפסיק לענות לאי מיילים. מסנן את הבוס בווטסאפ. כששאלו אותו איפה הוא היה ואם הפר את הנחיות הקורונה, הוא שיקר ואמר שלא - כשבפועל הוא חגג במסיבות מחתרתיות של מכחישי הווירוס.

וכשהוא כבר בא למערכת הוא התייחס לא יפה לאנשים, ובכל פעם שמשהו לא הסתדר הוא זרק את האח ריות על אחרים. על הצוות - שהוא עצמו בנה. ואז הוא כתב בטוויטר שנ מאס לו ושאין מצב שהוא ממשיך בע בודה הזאת.

עכשיו, תגידו לי אתם - מה אתם הייתם עושים עם אחד כזה? אם אתם הייתם המנהלים שלו, איך זה היה נגמר? הנה רעיון: הייתם מסדרים לו עבודה ב"ניו יורק טיימס" - בדיוק המקום שא ליו הוא חלם להגיע.

נכון? זאת אומרת, נכון שלא? נכון שעובד שמתנהג ככה לא ממש ראוי לסוף כזה שמח? ומה אם אגיד לכם שהוא גם מקבל 40 מיליון דולר בשנה, ועדיין מרשה לעצמו להתנהג ככה? וגם בסוף מקבל בדיוק את מה שהוא רצה?

טוב, אולי עכשיו הזמן להגיד ששום דבר מזה לא נכון וזה הכל המצאה. אבל אם מישהו מכם קורא את זה ואומר לע צמו "אה, זה הגיוני בעצם שעובד בכיר שמקבל שכר כזה גבוה יתנהג בצורה כזו מבזה, אבל בסוף הבוסים שלו עדיין יעשו בדיוק מה שהוא רוצה ויסדרו לו עבודה במקום אחר, יוקרתי יותר, בדיוק העבודה שהוא כיוון אליה" - אז תרשו לי לומר לכם משהו: אתם רואים יותר מדי אן.בי.אי.

כי רק בליגה הטובה בעולם דבר כזה יכול לקרות. ליתר דיוק - רק באן.בי.אי דברים כאלה קורים. והשבוע זה קרה שוב, כשג'יימס הארדן עשה את כל הד ברים האלה, ואפילו יותר גרוע, ועדיין ביוסטון הוציאו לפועל טרייד שהעביר אותו לברוקלין נטס.

שם הארדן עדיין ירוויח אותם 40 מי ליון דולר וקצת בשנה, יזכה לגור בניו יורק וישחק לצד קווין דוראנט, שעימו רצה להתאחד, ואולי גם לצד קיירי איר ווינג )אם זה יחליט שבא לו על כדורסל(.

אנחנו מדברים הרבה מאוד על ההש פעה החיובית שיש לשחקני אן.בי.אי על צעירים, על איך שהם מנהיגים קהילות ומובילים עמדות חברתיות חשובות. וברור שיש דברים חיוביים, גם ברמה החברתית, בתנועת "העצמת השחקן" שהאן.בי.אי מובילה.

זאת בדיוק הסיבה שאסור לתת למ קרה הארדן לעבור בלי להתייחס גם כאן למה שזה מסמל. מה שזה מלמד. איזה מסר זה מעביר. ולכן, כדי שצ עירים שעוקבים אחרי הליגה )מקצתם הם שחקני עתיד בליגה( ילמדו מזה את מוסר ההשכל הראוי, כולנו צריכים לק וות שהחיבור הזה של הארדן לדוראנט ולקיירי, תחת מאמן חסר ניסיון )סטיב נאש(, פשוט יתפוצץ לכולם שם בפרצוף. אני כבר מחזיק אצבעות.

 ?? צילום: אי.פי ?? הארדן. מתאחד עם קווין דוראנט בברוקלין
צילום: אי.פי הארדן. מתאחד עם קווין דוראנט בברוקלין
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel