Israel Hayom

חדש על המדף

מה לקחת ועל מה אפשר לוותר? ● היאלי יעקבי הנדלסמן

-

שיכרון חושים

שלושה בשמים חדשים מושקים כעת לשלושה מותגים ותיקים ומוכרים: ל ‪MARCK JACOBS‬ יש ניחוח חדש במהדורה מוגבלת בשם

,"PERFECT" המוגדר "בהיר ונשי". אריזת הבקבוק בסגנון וינטג' בגון מט ורוד עדין. את השני אתם מכירים, .LACOSTE לתנין האלמותי יש בושם חדש לגבר - ‪"MATCH POINT"‬ שמו, הפונה לאנשים אורבניים וספורטיביי­ם באופיים. לבקבוק יש פקק בדמות ידית של מחבט טניס. השלישי הוא ‪,HUGO MAN‬ גם כן שחקן ותיק, שלו עיצוב עדכני לבקבוק האיקוני בקמפיין נועז בכיכובו של שגריר HUGO העולמי, המוזיקאי ליאם פיין. את הבשמים ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, BE והמשביר לצרכן ובחנויות קוסמטיקה ובישום.

מחיר: 399 שקלים )ג'ייקובס(, 249 שקלים )הוגו ולקוסט(

רוחצים בניקיון כפיהם

אנחנו נמצאים יותר בבית, וחלקנו שוטפים ידיים הרבה יותר. שיאומי עשתה אחת ועוד אחת והוסיפה טאץ' אסתטי בדמותו של דיספנסר סבון אוטומטי, כמו שיש בחדרי כושר ובשירותים של מקומות המכבדים את עצמם. הוא עשוי פלסטיק ובעל עמידות למים בתקן

.IPX4 המכשיר פועל ללא מגע - קצף סבון קרמי יוצא מפיית הדיספנסר בזיהוי כף יד ובזמן תגובה כשמקרבים את הידיים. הוא מונע מגע חוזר, מקטין פיזור חיידקים ומאפשר היגיינה אופטימלית. הקצף נעים לשימוש של עד 375 פעמים למכל. הדיספנסר פועל בעזרת מנוע שאיבה זעיר, יעיל ושקט בעוצמת 6 וולט ועם סוללות .AA מכל הסבון החד פעמי מכיל 300 מ"ל.

מחיר: 119 שקלים, 29 שקלים למכל מילוי

אחלה שחי

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק בישראל סדרת דאודורנטים חדשה מגנזיום אולטרה דריי, המועשרת - ובכן - במגנזיום. הודות לו, הדאודורנט מפחית הופעת סימני זיעה על הבגדים ומאפשר תחושה יבשה, לטענת החברה עד 72 שעות לאחר השימוש. סדרת הדאודורנטי­ם מוצעת בגרסת רול און ובגרסת ספריי. מחיר: 24.90 שקלים

נינג'ה סטייל

רשת המתנות לגברים "ג'נטלמן" משווקת את מותג התכשיטים האיטלקי ,Brosway שקולקציית 2021 שלו עוצבה בהשראת התוכנית "נינג'ה", וליתר דיוק תרבות המטפסים. התכשיטים משלבים בין הבלינג הזוהר של התכשיט לבין עולם המטפסים עם מחברי שאקלים, שרשראות דיסקית בציפוי PVD שחור מט, טבעות במראה אום בורג, וצמידים המשחקים עם נעילות האבטחה של חבלי הטיפוס.

מחיר: 799-199 שקלים

החוש השישי

באמצע החורף, בתזמון שאלמלא הקורונה והצורך בפינוקים מנחמים היינו אומרים שהוא מוזר, משיקה יוניליוור את גלידות מגנום במכלים )פיינטים(. בכך היא מכריזה מלחמה על בן אנד ג'ריס והאגן דאז, שנמכרות זה זמן רב בפורמט הזה במרכולים. בחו"ל, אגב, הפיינטים של מגנום מוצעים זה שנים. בחברה מתפייטים ומתרפקים על אפקט השבירה של מעטפת השוקולד לתוך הגלידה, ומכנים אותו "חוויה סנסורית חדשה". הטעמים המושקים כעת בישראל: וניל קלאסיק, שוקולד לבן עוגיות, וניל שוקולד לבן ווניל שקדים. אלה נחשבים למבוקשים בעולם.

מחיר: 25-20 שקלים

סרום בגישה הוליסטית

מותג היופי ג'ייד מרחיב את סדרת הטיפוח היוקרתית "גולד פרימיום" ומשחרר לשוק דאבל סרום למיצוק העור, חיזוק קו המתאר ולחות מבוקרת. הסרום העשיר מתבסס על מיטב המדע והטכנולוגי­ה השוויצריים לטיפוח העור ומבוסס על גישה הוליסטית, העונה על צורך של מוצרים עם רכיבים ידידותיים לעור, ממקור צמחי יעיל עם תוצאות מוכחות. מערכת ביומימטית מוליכה ביעילות את המרכיבים הפעילים לתוך העור לקבלת תוצאות מרביות ומסייעת להגברת ייצור קולגן טבעי בעור.

מחיר: 249 שקלים

זה לגמרי אישי

חריטה של שם או שרטוט תמונה אישית על עטים וחפצים אחרים אינה תופעה חדשה, אך תמיד כיף לגלות עוד וריאנט של הרעיון הזה. הפעם מדובר באיור של תמונתכם על ארנק מעור, בתוספת הקדשה חרוטה - מבחוץ או כלפי פנים, בחלק של התאים. ניתן להזמין באתר piconwalle­t.store

מחיר: מ 125 שקלים, כולל משלוח

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel