Israel Hayom

אלון תורג'מן חתם בהפועל חיפה

- עוד לגיונר חוזר לליגת העל ליאב נחמני ואבי כהן

אחרי שנתיים וחצי באוסטריה וינה ובוויסלה קראקוב, שבמה לכן כבש 16 שערים, אלון תורג'מן חוזר לכדורגל הישראלי. החלוץ בן ה 29 חתם אתמול לשנתיים וחצי בה פועל חיפה ויחזק את ההתקפה של חיים סילבס.

תורג'מן יצטרף לאימוני הקבוצה כבר בימים הקרובים וצפוי להיות בסגל למשחק הליגה הקרוב של האדומים ב 23 בינואר, עם חזרתה של ליגת העל.

הפועל חיפה כבר נהנתה בעבר משירותיו של תורג'מן, ששיחק במ דיה בעונת 2017/18 וכבש 12 שערי ליגה. הוא גם היה שותף לזכייה של הקבוצה בגביע המדינה באותה עונה, ואף כבר בניצחון 1:3 על בית"ר ירו שלים במשחק הגמר )חמישה שערים בסך הכל בגביע(.

"כשאלון עזב אותנו אחרי הזכייה בגביע לטובת קריירה אירופית, ידעתי שברגע שהוא יחליט לחזור לישראל זה יהיה להפועל חיפה", אמר הבעלים יואב כץ והוסיף: "אלון שחקן נהדר ואישיות נדירה, והמקום הטבעי שלו בכדורגל הישראלי הוא בהפועל חיפה".

מכבי חיפה. מוחמד אבו פאני נחבל בכתפו במהלך האימון והחשש הוא לתת פריקה. אי לכך, הקשר יחל בשיקום של עשרה ימים.

בתוך כך, הרכש הטרי של הירוקים, עומר אצילי, חשף ברשתות החבר תיות כי מספרו החדש יהיה 9 ושלח מסר לאוהדים: "אני שמח מאוד להגיע לפה. לא יכול לחכות לפעם הראשונה שאעלה לדשא עם המדים הירוקים".

בני סכנין. תוצאות בדיקות הקורו נה שערכה בני סכנין לשחקנים ואנשי הצוות שלה בעקבות הידבקותו של עוזר המאמן הראל סלע חזרו אתמול, ומהן התברר כי יש שלושה נדבקים חדשים בנגיף: בירם כיאל, עלי עות מאן ואיהאב גנאים. בעקבות ההדבקה המשולשת, אימון הקבוצה שתוכנן לאתמול בוטל. סכנין העבירה את הממצאים למינהלת הליגות ותשוב לפעילות רק כשיתקבל אישור לכך ממשרד הבריאות.

ליאור אסולין. בית משפט השלום בתל אביב גזר אתמול על כדורגלן העבר עונש של 19 חודשי מאסר בגין סחר בסמים.

כדורעף. נבחרת ישראל הפסידה 3:0 לבולגריה ‪(25:22 ,25:16 ,27:25)‬ במשחק השני במסגרת בית ב' במו קדמות אליפות אירופה.

היום ,17:00) ספורט 5 פלוס( ייע רך המשחק המכריע של הנבחרת מול נבחרת אוסטריה.

 ?? צילום: אלן שיבר ?? תורג'מן. שוב אדום
צילום: אלן שיבר תורג'מן. שוב אדום

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel