Israel Hayom

הערב: הדרבי הגדול של רומא

- יהודה ספרא

עונת 2020/21 התחילה עבור לאציו עם ציפיות גבוהות. תחת סימונה אינזאגי היא הגיעה למח זור הפתיחה מחוברת, נהנית מה משכיות בסגל ועם כרטיס לליגת האלופות לראשונה זה 13 שנים. מהר מאוד העניינים השתב שו כשהשוער תומאס סטרקושה הפך ממניה בטוחה למניה בירידה, והאפודה מספר 1 הועברה לפפה ריינה "הקשיש" בן ה .38

השוער הספרדי, שהופעת הב כורה שלו בקבוצת בוגרים בליגה הראשונה היתה במדי ברצלונה בשנת 2000 - שנת האליפות האחרונה של לאציו - קפץ על ההזדמנות. הוא ידע שאחרי שנ תיים שבהן שותף בחמישה מש חקים בלבד במדי מילאן, שה עדיפה להשאילו לאסטון וילה, ההגעה לרומא צפויה לכלול בעיקר אימונים וישיבה על הס פסל, ולכל היותר לשמש מנטור לסטרקושה בן ה .25

בפועל, הוא מצא את עצמו בין הקורות ב 16 מתוך 23 משחקים העונה. לצערה של לאציו, הת חייה מחדש של ריינה לא הפכה לסיפור הצלחה. הוא שמר על רשת נקייה רק שלוש פעמים והידרדר עם לאציו למקום הש מיני, מרחק 12 נקודות מהמולי כה מילאן. הביקורות לא איחרו לבוא, גם מצד אינזאגי, שהצליף בו אחרי משחק בליגת האלופות: "לא ראיתי אפילו עצירה אחת של ריינה".

כרגע, נראה כי ריינה מצליח לשמור על מקומו ב 11 בעיקר כי סטרקושה מאכזב, לא כשיר, וגם מפלרטט עם קבוצות פרמייר ליג. "כשהצטרפתי ללאציו ידעתי שלא אשחק הרבה, אבל אינזא גי היה מאוד ברור איתי", שיתף ריינה, "יש עונות ארוכות ואני, כמו הקבוצה, צריך להיות ערוך לכל מצב". על האפשרות שיפרוש בקרוב, אמר: "עברו עלי 20 שנה נהדרות ואני רואה עצמי בר מזל. אני יודע שיום אחד אבין שנותרה לי כחצי שנה עד לסיום הקריירה, ואז אהיה חייב שמישהו ייתן לי יד. אזדקק להכנה פסיכולוגית ליום שאחרי, ולכן כרגע אני לא רוצה אפילו לחשוב על פרישה".

ריינה הבטיח שיעשה הכל כדי להצדיק את מקומו כשוער רא שון, והערב (21:45) בדרבי הגדול של רומא יש לו הזדמנות להוכיח לכולם שהוא שוער מנוסה, ולא סתם "קשיש" שדוחה את הקץ.

 ??  ?? ריינה
ריינה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel