Israel Hayom

מי אמר אשראי ולא קיבל?

-

קבוצת ארנו קפיטל, בשליטתה של דנה סנדר וחברת האשראי החוץ בנו קאי אס.אר אקורד, בשליטת איש העו סקים עדי צים, חתמו על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו יספקו פתרון מקיף לכל צרכי המימון בסקטור הנדל"ן, החל מהעמדת מסגרות ליווי אשראי וערבויות הנדרשות לפרויקטים וליזו מים, ועד מתן אשראי חוץ-בנקאי ושיו רות ניכיון צ'קים לקבלנים ונותני השיו רות בפרויקטים.

שיתוף הפעולה יספק מעטפת פיו ננסית מקצה לקצה עבור יזמים וקבלו נים שתכלול, בין היתר, מסגרות אשראי לבנייה, לרבות השלמות הון עצמי וכל יתר שירותי המימון הנדרשים במסגרת ליווי תהליכי בנייה.

הצפי כי שיתוף הפעולה יביא להעו מדת מסגרות אשראי של יותר 250-מ מיליון שקל במהלך השנה הנוכחית, ובהתאם יגדיל משמעותית את פעיו לותן העסקית של החברות בסקטור הנדל"ן בישראל.

ההסכם עם אס.אר אקורד מגיע בהו משך לדיווח של ארנו לפני כשנה כי התקשרה עם חברת איילון ביטוח, במו טרה לספק ליזמים פוליסות ביטוח ותו נאי אשראי השווים לאלה המקובלים כיום בפרויקטי נדל"ן עתירי מסגרות.

קרן ארנו נדל"ן מקבוצת ארנו קפיטל נמצאת בעיצומו של סבב גיוס עשירי באמצעות תשקיף לציבור, זאת לאחר שסיימה בהצלחה תשעה סבבי גיוס בהיקף מצטבר של יותר 300-מ מיליון שקל. נכון לסוף ,2020 מרבית הכספים שגויסו הוקצו לפרויקטים המפוזרים באזורי ביקוש בישראל.

דנה סנדר, מנכ"לית ארנו קפיטל: "שיתוף הפעולה מרחיב משמעותית את יריעת המימון והאשראי שנציע כפתרון הוליסטי לביקוש הגובר בסקו טור היזמות והקבלנות בישראל, תוך המשך שמירה הדוקה על טיוב תיק האשראי ואיכות הלווים".

עדי צים, בעל השליטה באס.אר אקוו רד: "אני מאמין כי יחדיו נהפוך בתוך זמן קצר להיות גורם דומיננטי בתחום. ההסכם הינו נדבך חשוב נוסף בפיתוח העסקי המואץ של החברה, אשר יוביל להזדמנויות חדשות עבורנו".

 ?? דנה סנדר, מנכ"לית ארנו קפיטל ??
דנה סנדר, מנכ"לית ארנו קפיטל

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel