Israel Hayom

עפיה על עצמו

"אני רוצה להתחסן, לקבל 'דרכון ירוק' ולחזור לבמה. לא אכפת לי להופיע גם עם זנב". מושיק עפיה יודע איך - ועם מי - יכבוש מחדש את הקהל / אסף נבו

- אסף נבו צילום: כפיר זיו

בגיל ,46 מושיק עפיה עומד להיות לראשונה אבא. אם הכל ילך כשורה, במארס הקרוב יביא הזמר לעולם בת בכורה עם אשתו הטרייה, דנה. חדשות טובות אחרי הטלטלות הגדולות בחייו בשנים האחרונות, ובהן גירושים מאשתו הראשונה, לפני כעשור, פשיטת רגל מתוקשרת ונפילה מהדהדת בקריירה.

לראיון הוא מגיע דרוך, במצח קמוט ובדיבור רציני, אבל בשנייה שבה מוזכרת הבת שעומדת להיוולד לו - הוא נוטש את הפוזה המתגוננת והופך לגוש חמאה עם חיוך ענק שמרוח על פניו.

"זה מרגש ברמות אחרות", הוא מודה. "התרגשות שלא חוויתי. אני מרגיש שיוצאים לי מהפנים ומהאוזניים לבבות, וזה מקסים.

"עוד לא החלטנו על שם, אנחנו מחפשים ברשימות ומתלבטים. אבל כבר קנינו מוצצים, בקבוקים ובגדים לימים הראשונים, כדי שלא ניתקע. את החדר לילדה עוד לא הכנו, כי זה לא נהוג לפני שהתינוק נולד. אגב, בתקופת הקורונה גיליתי שאני אוהב להיות 'בוב הבנאי', לצבוע, לקדוח ולסדר. שיפצתי את הבית שלנו ברמה של 'לפני' ו'אחרי', ומאוד נהניתי. הכל מוכן לנסיכה הקטנה".

איזה אבא תהיה?

"הכי טוב בעולם. אני לא אצטרך לקום בלילה, כי אני ממילא ער. בדרך כלל אני הולך לישון ב־5 לפנות בוקר וקם ב־01, ככה שאהיה זמין לה גם בלילות וגם בבקרים. בעבר הייתי מתעורר ב־4 אחר הצהריים, אפילו ב־6 בערב. היום, כשאשתי חוזרת מהעבודה שלה בבית הספר, אני כבר מתקתק לה ארוחת צהריים.

"בהתחלה דנה היתה אוכלת רק בריא, אני קצת 'קלקלתי' אותה. אני מכין דגים, והמומחיות שלי היא בשרים. אני חולה על בשר. למדתי לבשל מצפייה באנשים ביוטיוב, ואני מבשל פצצה, אמיתי. אם ירצו אותי ל'מאסטר שף 'VIP - שידברו עם הסוכן שלי, רוברטו. בינתיים, יכולים לראות באינסטגרם איך אני עוזר לדנה להכין עוגיות".

אתה ידוע בחרדות שלך מטיסות ומנטילת תרופות. עכשיו תהיה גם אבא חרדתי?

"כנראה שכן. אני אבדוק כל הזמן שהיא נושמת. אני דואג ומשגיח יותר מדי. דנה כבר אומרת שבקטע הזה אני אהיה מאוד בעייתי. אם אני אראה שהילדה עומדת לקבל מכה מהשולחן, אני אקבל אותה לפניה. אני יודע שלא צריך לגדל ילדים בכפפות של משי, ואני צריך לעבוד על זה עם עצמי. למרות הגיל שלי, אני רוצה כמה שיותר ילדים. ילדים זה שמחה, ואני רוצה שולחן קידוש מפואר. אני מרגיש בן ."30

הם מתגוררים ביישוב גני תקווה בבית פרטי שכור. דנה (33) היא מורה לחינוך גופני בבית ספר ממלכתי־דתי בפתח תקווה. "הכרנו לפני כמעט שנתיים דרך האינסטגרם", הוא נזכר. "אני התחלתי איתה, ואז עברנו לשיחות טלפון ארוכות של חמש־שש שעות כל שיחה, משהו מטורף. כשנפגשנו, מייד הבנתי שהיא החצי השני שלי". היא התאהבה ב"מושיק עפיה" הזמר? "לא, אני מהר מאוד קולט דברים כאלה. היא לא היתה מעריצה שלי. היא הכירה אותי כזמר, וזאת סטיגמה שעלולה להרתיע. אבל אני לא בליין שמסתובב בלילות. אני 'ילד טוב ירושלים', ואני אומר את זה בגאווה. מהופעות אני נוסע ישר הביתה. בחיים לא לקחתי סמים. אני מפחד לקחת כדור נגד כאב ראש, אז להכניס סמים לגוף? בחיים לא. אני לא שותה לפני הופעות, ולא אחרי. זה לא שאני נזיר, ישבתי בבר עם חברים ואני שותה כוסית פה ושם, אבל לא תתפוס אותי בסיבובי ברים בלילות. זה פשוט לא אני".

בשל הקורונה, נאלצו עפיה ודנה לדחות את חתונתם שלוש פעמים, עד שלבסוף נישאו באוגוסט. "חתונה בקדושה, על גג ישיבת 'אש התורה' בירושלים העתיקה, ממש מול הכותל המערבי. מקום שכדי להגיע אליו אתה עובר ברחבת הכותל. ולא חסכנו, זה מהמקומות היקרים ביותר בארץ להתחתן בהם. היו בחתונה 70-60 אורחים, במקום פתוח, על פי מה שהיה מותר בתקנות".

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel