Israel Hayom

לתת חיבוק דרך הביס

היזמית והמנכ״לית של מידטאון תל אביב מכניסה נשמה ואנרגיה בכל דבר שהיא עושה, גם כשהיא מעמידה סירים

-

“שישי-שבת זה הזמן שבו אני עוזו בת הכל ומשקיעה את עצמי במשפו חה. במקום קפה עם חברות, אני עולה על סינר, ממלאת את חלל הבית בפו לייליסט שאני אוהבת בפול ווליום ופו שוט מעמידה סירים״, מספרת שרון חן.

שרון, היזמית והמנכ״לית של מיו דטאון תל אביב, היא גם מי שהקימה את חברת הניהול של הנכסים המו ניבים בישראל-קנדה. בימים אלה, כשהיא לא מכינה כריכים מושקעים לשלושת הבנים, היא עומלת על פתיו חת מתחם מידטאון, השייך לישראלו קנדה, בבעלות ברק רוזן ואסי טוכו מאייר. זהו מתחם אורבני המשלב עסקים, מגורים, בילוי, תרבות, קוליו נריה, תיירות, פיטנס ולייפסטייל במיו קום מרכזי ונגיש.

שרון בחרה לחלוק מתכון לדגים מרוקאים. “דגים זה מבית אמא. זאת האווירה הקוסמית של קידוש, הטעם של חלה מתוקה וטעימה, הריח מהו מטבח שמדגדג את האף, והרוטב האדום שלא טעמתי בשום מקום אחר. זו מנה פשוטה עם רכיב סודי אחד: נשמה. ואולי גם כפית או שתיים של נוסטלגיה.

“החיבור למנות ביתיות של ארוחת שישי, הוא הדרך שלי לתת לאהובים שלי חיבוק ואהבה דרך הביס, דרך הבטן. תמיד עבדתי בתפקידים בכיו רים ותובעניים, אבל בבית ידעו שאני משקיעה בהם בדיוק כמו שאני משקיו עה בעבודה״.

מצרכים אופן ההכנה

שטפו את הדגים, נקו והשרו אותם בקערה עם מלח גס ומיץ לימון כמה דקות. במקביל, חתכו את הגמבות לפלחים והניחו בסיר יחד עם שום, פלפלים חריפים, לימון כבוש (לפי הטעם) וחצי צרור כוסברה. הוסיפו כוס וחצי מים והרתיחו 10-כ דקות עד לצמצום המים.

הניחו את הדגים בצורה מסודרת מעל הרוטב שהצטמצם בסיר ותבו לו עם מעט כורכום. בצד הכינו בלילה המורכבת משמן, פפריקה מתוקה וחו ריפה וכמון. הוסיפו לבלילה מלח ופלו פל לפי הטעם. את הבלילה יש להוסיף לסיר ולשפוך מעל הדגים.

יש לבשל 15-20 דקות עד להצטמו צמות הרוטב. 3 דקות לפני סוף הביו שול הוסיפו חצי צרור כוסברה נוסף והורידו מהאש.

 ??  ??
 ?? "סיר הדגים שלי" ??
"סיר הדגים שלי"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel