Israel Hayom

מחברים אנשים טובים לחברות טובות

נא לציין במייל את שם המשרה אליה הגשתם מועמדות

- hasamanadl­an@gmail.com

מנהל/ת אזור לחברה יזמית.

תיאור התפקיד: מהנדס/ת אזרחי עם ותק של 10 שנים לפחות לתפקיד של מנהל/ת אזור בחברה יזמית שבוו נה חלק מהפרויקטים בעצמה וחלק מהפרויקטים עם קבלני ביצוע מהגו דולים בענף. ניהול מספר פרויקטים במקביל, ביצוע מכרזים מול קבלו ני ביצוע, ניהול קבלני המשנה והסו פקים, מעבר על תוכניות אדריכלות ויועצים טרם יציאה למכרז, עבודה מול חברות ניהול ופיקוח. כפיפות לסמנכ"ל הנדסה של החברה. משרו די החברה ממוקמים בתל אביב.

דרישות התפקיד: מהנדס אזרחי חובה, ניסיון של 10 שנים לפחות בתו פקיד מנהל פרויקט ביצוע או מנהל אזור בחברה יזמית, ניסיון בניהול לו"ז ותזרים של פרויקטים בסדר גודל של יותר 100-מ מיליון שקל כל אחד. יכולת עבודה בתנאי לחץ, אלוף בעו בודת צוות, נעים הליכות. עדיפות לבעלי ניסיון ביצועי, שמחפשים את התפקיד הבא בחברה יזמית.

רכז/ת משאבי אנוש לחברת בנייה מובילה.

תיאור התפקיד: סיוע בהתוויית מדיו ניות החברה בתחום המש״א, סיוע בניהול תהליכי מש״א שוטפים בחו ברה, כולל כל שלבי ההעסקה, ניהול תהליכי גיוס, בקרה על תהליכי מש״א בחברה, ביצוע ראיונות פרונטליים, קליטת עובדים, סיומי העסקה, ליווי עובדים ומתן מענה שוטף, הובלה ויישום של תהליכי מש״א רוחביים, ניהול של מערך ההדרכה וההכשרה בחברה, סיוע בניהול תקציב מש״א והדרכה.

דרישות התפקיד: השכלה רלוונו טית בתחום – חובה, ניסיון של 3 שנים לפחות – חובה, ניסון בתחום הנדל״ן – יתרון. יכולת עבודה באופן עצמאי, יחסי אנוש ושירותיות גבוהה, אחריות, אמינות, יכולת להניע תהו ליכים, יכולת ניהול מו״מ, אסרטיו ביות, עמידה ביעדים, יכולת עבודה מול מספר ממשקים, היכרות והבנה בפרט.

רכז/ת למחלקת חוזים והתקשרויות לחברת בנייה מובילה

תיאור התפקיד: טיפול בחוזים וחשבוו נות קבלני משנה, טיפול בחוזים חשבוו נות מזמין/לקוח, השתתפות בוועדות מכרזים, התראה על חריגה בהסכמים או צורך בחידוש הסכמים וחוזים, טיו פול בכל הקשור בהתקשרויות, כגון ערו בויות, עיקולים, תביעות משפטיות, ביו טוחים, גבייה, מעקב ובקרה, תקציב, סגירות רבעוניות, גאנט, תמיכה ופיתוח מודולי עבודה במערכות מחשוב, הדרו כות סאפ וכו'. העבודה בכפיפות למנהל התפעול. משרה מלאה, נכונות לעבוו דה בשעות נוספות. אזור המרכז.

דרישות התפקיד: בעל תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר במשפטים, כלכלה או הנדסת תעשייה וניהול, ניסיון בתפו קיד דומה במשך לפחות שנתיים - חובה, שליטה מלאה ביישומי אופיס (בדגש על אקסל) - חובה, ניסיון בעבודה עם סאפ בעו יתרון משמעותי. יכולת התמודדות בודה תחת לחץ, יכולת קידום תהליכים באופן עצמאי, שירותיות ואסרטיביות.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel