Israel Hayom

"בלקספייס": סוף עונה

הערב תסתיים העונה הראשונה של סדרת המתח של רשת 13 ● רגע לפני, התבשרנו שתהיה עונה שנייה ● השחקנים יואב רוטמן וגילי איצקוביץ' מקבלים המון תגובות, ולא מוכנים לעשות ספוילר

- ערן סויסה

אחרי שמונה פרקים מורטי עצבים, הערב תגיע לסיומה עונת הבכורה של הסדרה "בלקספייס" (רשת ,13 אחרי החדשות).

רגע לפני סיום העונה, התבשרו השחקנים הצעירים של הסדרה כי תהיה עונה שנייה. שניים מהם, יואב רוטמן (שמגלם את דמותו של איתמר) וגילי איצקוביץ' (שמגלמת את דמותה של שיר), מודים שהם נשאלים בלי סוף על סיום העונה. "שואלים אותי כמה פעמים ביום מי הרוצחים", מספרת איצקוביץ' .)26( "אבל הסדרה הזאת היא לא רק סביב מי הרוצח. עזבו מי הרוצח, תתעסקו בלמה רצחו ומה הביא אנשים לשם".

רוטמן )26( מספר שאנשים ניגשים אליו ברחוב ואומרים לו 'אתה הרוצח'. "זה משעשע", הוא אומר. "יש גם קבוצה בפייסבוק שמעלה כל מיני תיאוריות כדי לגלות מי הרוצח בסדרה".

שניכם בשנות ה־02 שלכם ומשחקים בני נוער. איך זה מסתדר?

רוטמן: "אני חושב שיש בי משהו שיכול להיראות צעיר וזה יתרון כשחקן, כי אתה יכול לשחק טווח רחב יותר של גילאים. במקרה הזה, כדי להיראות צעיר יותר, התגלחתי ועשו לי גם תספורת יותר ילדותית".

איצקוביץ': "יצא שעד היום שיחקתי תפקידים של נערות. זה בא לי בקלות, כי אני עדיין שם בהרבה מובנים. דווקא כששיחקתי בת 24 זה היה לי מוזר".

אילו תגובות אתם מקבלים על הסדרה?

רוטמן: "אני מקבל תגובות טובות ממגוון רחב של אנשים. גם מבוגרים, וגם מאחי, שהוא בן ,13 ומהחברים שלו. אני מרגיש שהסדרה חוצה גילאים".

איצקוביץ': "אני מקבלת המון תגובות, בעיקר על סצנה בפרק 6 כשהדמות שלי, שיר, שוכבת עם עומר כדי להשיג דברים בשביל אח שלה. הרבה ילדים כותבים לי איך הסכמתי לעשות את זה. אני גם מקבלת הרבה תגובות של נערים ונערות ממה שהם חווים בבית הספר, וזה עצוב".

היו לא מעט תלונות על כך שזו סדרה קשה לצפייה.

איצקוביץ': "זה היה החשש הראשון שלי מהסדרה, חששתי שאנשים לא יצליחו להתחבר, אבל שמחתי לראות שאנשים כן התחברו. נכון שהיו כאלה שהיה להם קשה. דודה שלי אמרה לי שהיא לא מסוגלת לראות מה עובר עלי שם. מתברר שלאנשים מבוגרים זה אפילו יותר קשה".

אחת הטענות היא שהסדרה עלולה להכניס רעיונות לצופים בבית.

רוטמן: "אני לא מסכים עם זה. מי שחס וחלילה מסוגל לעשות דבר כזה, יעשה את זה עם או בלי הסדרה. הסדרה לא עושה האדרה לרוצחים אלא להפך, הם עשו דבר מזעזע, ואלה אנשים שצריכים להיענש. אני לא חושב שהסדרה מעודדת דברים כאלה".

איצקוביץ': "אנחנו מציפים הרבה נושאים מורכבים. זה לא אומר שאם מציפים אותם - הם יתרחשו במציאות. יש אלימות נגד נשים, אז מה, לא נדבר על זה? יש דברים שחשוב לדבר עליהם. חשוב לדבר על מה שקורה היום לבני נוער, במיוחד בתקופה הזו שהם בבית מול הזום".

יואב, אתה משחק גם בעונה השלישית של "שטיסל" את דמות הבעל של שירה האס. ספר קצת איך היה להצטלם.

"'שטיסל' זו סדרה שממש קרובה לליבי. הצטרפתי בעונה השנייה וממש חיכיתי בקוצר רוח לעונה השלישית. שירה ואני מכירים מהתיכון. למדנו יחד ב'תלמה ילין'. למדנו באותה כיתה ושיחקנו בעוד מקומות יחד. היא מאוד מוכשרת ומדהימה, והיה לי תענוג לעבוד איתה".

 ?? צילום: אוהד רומנו ?? גורי אלפי ב"בלקספייס"
צילום: אוהד רומנו גורי אלפי ב"בלקספייס"
 ??  ?? איצקוביץ' בתפקיד שיר
איצקוביץ' בתפקיד שיר
 ??  ?? רוטמן בתפקיד איתמר
רוטמן בתפקיד איתמר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel