Israel Hayom

הלב השבור של אור עמרמי ברוקמן

שלושה חודשים אחרי שהוציא את סינגל הבכורה שלו, בוגר "הכוכב הבא לאירוויזיו­ן" מוציא שיר חדש שאותו כתב והלחין: "ורוד זוהר" ● "זה שיר על אהבה גדולה שהסתיימה ושלוותה בכאב גדול", הוא מספר

- מאיה כהן

אור עמרמי ברוקמן לא קופא על השמרים. שלושה חודשים אחרי שהוציא את סינגל הבכורה שלו ופחות משנה אחרי גמר "הכוכב הבא לאירוויזיו­ן", הזמר הצעיר מוציא סינגל נוסף: "ורוד זוהר".

ברוקמן, שיחגוג יומולדת 18 בסוף השבוע, כתב והלחין בעצמו את השיר. העיבוד וההפקה המוזיקלית הם של סתיו בגר, אחד מיוצרי השיר ."Toy" "מאחורי השיר יש סיפור אהבה שהיה לי, משהו גדול, כי בגיל שלי לוקחים את הכל לקיצון", אומר ברוקמן וצוחק. "זה נמשך כחודשיים וחצי ונגמר לפני כמה חודשים. זו היתה אהבה מאוד גדולה, מאוד חזקה, ולוותה בכאב מאוד גדול. כל הזמן חשבתי שזוגיות זה דבר מאוד נוצץ, ורוד וקל, אבל הבנתי שיש בזה הרבה כאב, ויכוחים ופשרות.

"אחרי שסיימתי את מערכת היחסים הזאת, התחלתי לכתוב טקסט. לא הצלחתי לפצח את הדבר הזה לבד, אז התקשרתי לסתיו וקבענו סשן באולפן. התחלנו לדבר על הדברים ולפתח את זה, וזה הפך לשיר. הרגשתי שאני מביא לשם את כל כולי". האקסית יודעת שהולך להיות שיר? "לא, אנחנו לא בקשר. התקווה שלי היא שהשיר יגיע לכמה שיותר אנשים. יש לו ווייב מקפיץ, מרקיד, למרות שהוא מדבר על כאב, וזה הקטע שלו. מכל מערכת היחסים הלא ורודה הזאת יצא שיר בועט ומרקיד". אתה נערך ליום שאחרי הקורונה? "לגמרי. הצוות שלי ואני מתכוננים לזה בכל הכוח. אנחנו כבר מכינים שירים ועובדים על הופעה שאפשר יהיה לרוץ איתה בכל הארץ. יש הרבה אופטימיות".

בסוף השבוע תחגוג .18 בצבא אתה מתכוון להמשיך בכיוון המוזיקלי? להקה צבאית?

"אני בודק עכשיו כל מיני אפשרויות. אני רוצה להמשיך לעשות משהו שגם יעסוק במוזיקה. אני בהחלט חושב על להקה צבאית ובודק מה הכי נכון. אבל מה שלא יהיה בסוף - אגיד תודה".

לשחרר סינגל שני זה פחות מלחיץ מלשחרר סינגל בכורה?

"תמיד יש חשש איך יקבלו את השיר, אבל אני מאוד מאמין בו. יש לי אנשים שעובדים על הדבר הזה הכי טוב, כדי שהוא ייצא כמו שצריך. אנחנו לא אומרים 'יאללה, בואו נוציא שיר'. האמת היא שאני מאוד מתרגש מזה. אני לא ישן כבר כמה לילות, ולא יודע אם זה בגלל שאני חוזר מצילומים 5:00־ב בבוקר או בגלל ההתרגשות", הוא צוחק. צילומים לסדרה? "כן, הסדרה 'הד קולך', דרמה מוזיקלית שתעלה בכאן 11 בבימויו של תום שובל. אני מגלם את לני, ילד שנחשף לעולם המוזיקה ומתחיל להתפרסם, להרגיש את התהילה ובמקביל מתמודד עם יחסים לא טובים עם אבא שלו. אני מתרגש מאוד, זה תפקיד גדול. משחק זה משהו שחשבתי עליו. יש לי רצון לגעת באנשים לא רק דרך מוזיקה אלא גם דרך טקסט. על הסט אני עובד עם אנשים שעובדים שנים בתעשייה הזאת, ואני לוקח את זה מאוד ברצינות. זה מאוד כיף".

 ?? צילום: שי פרנקו ?? חוגג .18 עמרמי ברוקמן
צילום: שי פרנקו חוגג .18 עמרמי ברוקמן

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel