Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

שני - 18.01.2021

גדי

אתם מצליחים לתקשר עם אנשים שקודם לכן לא הצלחתם לתקשר איתם. נפתחים ערוצים לחיבור מקסים לאנשים ייחודיים. גלו ערנות ואל תחמיצו הזדמנויות עסקיות המופיעות לעיתים תחת מסווה אחר.

דלי

ההיבט המאתגר שנוצר ברקיע מוביל אל חרדות שווא. אתם חשים חסך בתחום האישי והרומנטי. קשרים מתחילים ולא נמשכים. נסו להיות יותר קשובים לזולת. אלה יומיים מאתגרים, אבל לאחר מכן צפוי שיפור.

דגים

היום אתם עושים לא מעט טעויות בהתייחסות לסביבה. במקום לכעוס על האדם שגורם למהומה, נסו לברר מה מסתתר מאחורי הכעס. הרקיע רומז על צורך בפסק זמן לצורך בחינה מחדש של בעיה סבוכה.

טלה

נראה שיש לכם לא מעט התלבטויות לגבי הזוגיות. אתם מגלים בבן/ת הזוג צדדים שלא הכרתם, הגורמים לכם לתמיהה ואולי גם לאכזבה. העומס שאתם חווים לא מאפשר לכם להתפנות לחשיבה מעמיקה בעניין.

שור

היום תחושו במלוא העוצמה את הזרימה של אנרגיה קוסמית חיובית המביאה שלווה לחיים שלכם. קיים סיכוי לקבל מתנה בעלת חשיבות רגשית. יום מלא וגדוש שגורם לכם להרגיש מצוין. אל תיכנסו לשגרה!

תאומים

אנרגיה תוססת ואימפולסיב­ית נוחתת עליכם היום. הצורך שלכם בשינוי גורם לכם להרגיש חוסר מנוחה. זה הזמן למצוא דרכים טובות יותר לבצע דברים. החופש האמיתי לממש את עצמכם תלוי בכם.

סרטן

הכוכבים מזרימים אליכם היום אנרגיות מאתגרות. נסו לא ליפול לתוך מלכודות שטומנים לכם טיפוסים מפוקפקים. אל תתנו לאחרים לשלוט בכם. עליכם למצוא אנשים שאתם יכולים לסמוך עליהם.

אריה

בכל מה שקשור לרגשות שלכם, אסור לכם להתפשר. מתח ולחץ משפיעים עליכם לרעה, ואתם מוכרחים לקחת פסק זמן. זה יום מתאים לעשות זאת. הרקיע צופה לכם פרשיות רומנטיות מרתקות ופיקנטיות.

בתולה

תחושת חיבור והשתייכות רגשית עמוקה לבן/ת הזוג מביאה מצב רוח טוב במיוחד. למי שלא נמצא בקשר - העיתוי מתאים לקשרים חדשים ולרומנטיקה. פגישות בארבע עיניים יוכתרו בהצלחה מרשימה.

מאזניים

ייסורי מצפון שהציקו לכם, נעלמים לפתע. צפויה הקלה משמעותית בהרגשה. היחסים הקרובים שלכם עם בני המין השני יעברו שינוי. גם מול בני המשפחה אתם מתייצבים בצורה אחרת לגמרי, וטוב שכך.

עקרב

עניין הקשור לתחום החברתי מעסיק את מחשבותיכם ומציק לכם. עליכם לנסות להרגיע את השטח ורק לאחר מכן להתחיל בבירור העניין. בתחום הזוגיות, אתם נחשפים לאירועים המעוררים אצלכם סימני שאלה.

קשת

מישהו שנמצא הרחק מכם גורם לכם לתסכול. אתם נשאבים מהר מדי לנוחות של ההתבודדות במקום לשקוד על כינון חיי חברה פעילים. זה העיתוי הנכון להתחברות עם כוחות פנימיים שנועדו לעזור לזולת.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel