Israel Hayom

חוגג ידרוש כרבע מיליון יורו עבור אנטואן קונטה

בית"ר ירושלים רוצה לפנות מקום במצבת הזרים לטובת חיזוק, ולשם כך תסכים למכור את המגן בחלון ההעברות הנוכחי ● אם לא יגיעו הצעות בסכום המתאים ולא יושג סיכום עם ורדאסקה על שחרורו, ישקלו להיפרד ממתאוסיניו

- שי ארצי וליאב נחמני

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג מסר לנציגיו של אנטואן קונטה כי יסכים למכור אותו בחלון ההעברות הנוכחי תמורת כרבע מיליון יורו, כך נודע ל"ישראל היום". "אם ההצעות שיגיעו יהיו על פחות מ־002 אלף יורו, חוגג יעדיף להשאיר את קונטה עד סוף העונה", טען גורם בקבוצה.

הדברים האלה מגיעים על רקע ההתעניינות במגן הצרפתי בימים האחרונים מצד אולימפיאקו­ס וא.א.ק אתונה. קונטה, ששוהה כעת בצרפת, ששם אמור להיערך בשבוע הבא המשפט שלו בגין תקיפה אלימה - היה רוצה להתקדם לקבוצה באירופה וכבר בקיץ היה ניסיון שיעזוב את בית"ר. זו, מצידה, רוצה להרוויח עליו סכום קטן לפני שיהפוך בקיץ לשחקן חופשי.

עזיבה או הישארות של קונטה ישפיעו באופן ישיר על חיזוק הקבוצה. בצוות המקצועי של בית"ר היו רוצים לצרף שחקן התקפה זר אחרי שעומר אצילי חתם במכבי חיפה, אבל כל עוד הצרפתי לא יעזוב או שלא יצליחו להגיע להבנות על שחרורו של הבלם דיוגו ורדאסקה - דבר שכרגע נראה רחוק מאוד מפתרון - לקבוצה יש שישה זרים בסגל, כך שהיא לא תוכל לצרף אחד נוסף.

אופציה נוספת שנבחנת בימים האחרונים בבית וגן היא השאלתו או אפילו שחרורו של הקשר הברזילאי מתאוסיניו, כדי לפנות מקום לזר נוסף. חוגג מאמין מאוד בשחקן, שטרם רשם דקת משחק בקבוצה בגלל פציעה ארוכה, ובשבוע שעבר לא הגיע ארצה לאחר שאובחן כחיובי לקורונה.

כזכור, הבעלים רכש את הברזילאי במאות אלפי יורו מפני שראה בו השקעה עתידית, ולכן הוא רוצה שהמאמנים ייתנו לו קרדיט לאחר שישוב מברזיל. אם לא תהיה ברירה ויהיו חייבים לפנות מקום לזר נוסף על מנת להתחזק בחלון ההעברות הנוכחי, ייתכן כי זה יהיה על חשבון מתאוסיניו.

הפלונטר שיש לירושלמים עם הזרים מתווסף לקשיים שהוועדה להעברת זכויות עורמת על השלמת העס

קה עם השייח' חמד בן חליפה, שככל שחולפים הימים כך פוחתים הסיכויים שיאושר. מכאן מסתמן שהחיזוק שיגיע יהיה במחירים סבירים, ולא בהשקעה גדולה.

ניר ברדע עובר להונבד

מ.ס אשדוד הגיעה לסיכום עם הונבד בודפשט, שאותה מאמן אישטוון פישונט, על מכירתו של ניר ברדע. ההונגרים ישלמו עבור הבלם כ־021 אלף יורו והוא יעבור באופן מיידי.

באשדוד רצו למכור את ברדע מאחר שהוא מסיים חוזה בקיץ ויהפוך לשחקן חופשי, וגם השחקן עצמו העדיף לעזוב אחרי שאיבד את מקומו בהרכב של רן בן שמעון.

 ?? צילום: אלן שיבר ?? קונטה. בית"ר רוצה להרוויח קצת לפני שיהפוך לשחקן חופשי
צילום: אלן שיבר קונטה. בית"ר רוצה להרוויח קצת לפני שיהפוך לשחקן חופשי

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel