Israel Hayom

"אני אופטימי שהכדורגל יחזור בסופ"ש"

יו"ר מינהלת הליגות, ארז כלפון, מאמין כי הליגה הלאומית תחודש ביום שישי ובעקבותיה גם ליגת העל בשבת: "אם המשחקים לא יחודשו בשבת, תהיה סכנה קיומית להמשך הליגה"

- שי ארצי וליאב נחמני

במינהלת הליגות לכדורגל משדרים אופטימיות גדולה בנוגע לחידוש המשחקים בשתי הליגות הבכירות בסוף השבוע הקרוב. זאת בהתאם להבטחה שקיבלו מהגורמים הרלוונטיים עם הכניסה לסגר השלישי וחרף העלייה בתחלואה והאפשרות שהסגר הכללי יוארך בשבוע נוסף.

יו"ר המינהלת, ארז כלפון, נמצא בקשר ישיר בנושא עם מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, והמשנה למנכ"ל, פרופ' איתמר גרוטו, שלהם הבהיר את החשיבות שבחזרה למשחקים כבר בסוף השבוע, גם אם הסגר יוארך.

עם זאת, כלפון יודע שבסופו של דבר הממשלה יכולה להחליט שלא לאשר את חזרת הכדורגל, ובשיחה עם "ישראל היום" הודה: "אם המשחקים לא יחודשו בשבת, תהיה סכנה קיומית להמשך הליגה. תהיה בעיה של תאריכים, של פציעות, אבל אני מאוד אופטימי שביום שישי הליגה הלאומית תחזור ובשבת ליגת העל. במשרד הבריאות מבינים שהכדורגל צריך לחזור".

בתוך כך, במינהלת מקווים שבשבוע הבא משרד הבריאות יאשר את מבצע החיסונים לשחקנים, לאנשי הצוותים המקצועיים והמינהלתיי­ם, לשופטים ולמשקיפים בשתי הליגות הבכירות. אם מבצע החיסונים אכן יאושר, הוא יתקיים בשני אצטדיונים על ידי נציגים של מד"א ויהיה בפיקוח מלא של המינהלת.

חמישה חיוביים בסכנין

שחקני בני סכנין יעברו ביום רביעי בדיקת קורונה נוספת, שלאחריה ייקבע אם המשחק מול מכבי חיפה שאמור להתקיים בשבת ייערך כמתוכנן.

אתמול החלו לזרום תוצאות הבדיקות שערכו השחקנים ואנשי הצוות המקצועי בסוף השבוע, בעקבות התפרצות הקורונה השנייה במועדון. בשלב זה אובחנו עוד שני שחקנים כחיוביים לנגיף,

והחלוץ אוסאמה חלאילה ואחיו מוחמד הצטרפו לבירם כיאל, עלי עותמאן ואיהאב גנאים. כאמור, המשחק מול חיפה צפוי להיערך כסדרו, אלא אם כן יידבקו שחקנים נוספים. חשוב לציין כי האימון האחרון של סכנין היה ביום רביעי. מאז השחקנים נמצאים בבידוד ובקבוצה הלינו כי במצב הנוכחי יהיה להם קשה מאוד להתכונן למפגש מול מוליכת הטבלה. "שחקנים מאוד משמעותיים שלנו נדבקו, גם כאלה שאין להם מחליפים", אמרו בסכנין והוסיפו: "היתר לא קיימו אימונים כבר כמה ימים. יהיו לנו 4-3 ימים להתכונן למשחק, ובלי חמישה שחקנים לפחות. אם יהיו עוד נדבקים, נבקש לדחות את המשחק".

 ?? צילום: אלן שיבר ?? ארז כלפון
צילום: אלן שיבר ארז כלפון
 ?? צילום: אלן שיבר ?? אוסאמה חלאילה
צילום: אלן שיבר אוסאמה חלאילה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel