Israel Hayom

"אמירתו של ליברמן בזויה ואנטישמית"

שר המודיעין תקף את דברי ליברמן על נתניהו והחרדים בפודקאסט "ברדוגו על הבוקר" ● החרדים זועמים: "בישראל מותר לח"כ להתבטא כמו אחרון האנטישמים, ואין פוצה פה"

- יעקב ברדוגו, יהודה שלזינגר, אפרת פורשר וחנן גרינווד עורכת הפודקאסט: אידית דרויאן אוחיון

יום אחרי סערת האמירות של ח"כ אביגדור ליברמן נגד החרדים, שלפיהן יש "להעביר את החרדים ביחד עם ביבי על מריצה למזבלה", בליכוד ובמגזר החרדי זועמים על יו"ר ישראל ביתנו.

שוחחנו אתמול ב"ברדוגו על הבו קר", הפודקאסט החדש של "ישראל היום", עם שר המודיעין וחבר מפלגת הליכוד אלי כהן. השר כהן התייחס לאמירתו של ליברמן ואמר כי "זו אמירה בזויה ואפילו אנטישמית. תאר לך מה היה קורה אם מישהו היה אומר אותם הדברים, באותו האופן, כלפי הרוסים. יש מי שטוענים שנתניהו והליכוד מפלגים, אבל ההפך הוא הנ כון - מפלגת הליכוד מחברת בין כל האוכלוסיות בישראל".

עוד הוסיף כהן על יו"ר ישראל ביתנו: "אנחנו כבר במערכת בחירות רביעית בגלל האובססיה של ליברמן נגד נתניהו. טובת המדינה לא עומדת לנגד עיניו. איך ליברמן, שהיה איש ימין, מוצא את עצמו באותו מחנה עם מפלגות כמו מרצ והעבודה? 20 שנים של דיבורים ואפס מעשים - זה אביגדור ליברמן".

דבריו של יו"ר ישראל ביתנו אבי גדור ליברמן בתוכנית של אופי רה וברקוביץ ביום שישי ממשיכים, כאמור, לעורר סערה וביקורת ציבורית. את מול סירב ליברמן להתנצל או לחזור בו מהדברים והזכיר כי אף אחד מהציבור החרדי לא טרח לגנות לפני כעש רה ימים את דבריו של ח"כ פינדרוס, אשר כינה חיילת שהתגיירה במערך הגיור של צה"ל "שיקסע" וקרא לשבת שבעה על מי שמתחתן איתה. ביהדות התורה חיפשו אתמול את כל הדרכים לפעול נגד לי ברמן, אך ח"כ משה גפני טוען כי פנייה ליועמ"ש לא תועיל. גפני אמר בשיחות סגורות: "אני לא סומך על היועמ"ש. אם הייתי סומך עליו שי חקור את ליברמן, הייתי פונה אליו. אנחנו לא חושבים שמישהו יחקור את זה. זה המצב. במדינת ישראל 2021 מותר לח"כ להתבטא כמו אחרון האנ טישמים ממשטרים אפלים, ואין פוצה פה ומצפצף".

יו"ר ש"ס אריה דרעי חזר בכנס "בשבע" על דברים שאמר ב"ישראל היום" בסוף השבוע, ולפיהם ״הטעות הכי גדולה בחיים שלי זו החברות עם ליברמן. זו טעות קשה ואני מצטער עליה צער גדול".

 ?? צילום: אורן בן חקון ?? כהן
צילום: אורן בן חקון כהן
 ?? צילום: לירון מולדובן ?? ליברמן
צילום: לירון מולדובן ליברמן

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel