Israel Hayom

סלינה גומז בספרדית

בגיל 28 הספיקה גומז לחוות כוכבות מגיל צעיר, זוגיות מתוקשרת עם ג'סטין ביבר ועם דה וויקנד ובעיות בריאות שונות, כולל השתלת כליה ● עכשיו היא מוציאה אלבום שבו היא חוזרת לראשונה לשורשיה המקסיקניים, ומשתעשעת ברעיון לפרוש

- עמי פרידמן

"אני לא יכולה לחכות שתשמעו את האלבום בספרדית", כתבה סלינה גומז, שחקנית, זמרת ופעם אושיית רשת, לכל עוקביה בטוויטר. "הוא נשמע כל כך מגניב", הוסיפה ויצ רה ציפייה רבה בקרב מיליוני מעריציה. אלא שמאז הציוץ ההוא עברו לא פחות מעשר שנים.

מאז 2011 מתכננת גומז לעשות כבוד ולתת ביטוי לשורשיה המקסיקניים, וב סוף השבוע היא סוף סוף עשתה את זה ושחררה את ,"Revelación" אלבום קצר שמכיל שבעה שירים בלבד. כמ צופה ממי שעושה את צעדיה הראשו נים בז'אנר יחסית חדש לה, על השירים עבדה הכוכבת יחד עם כמה מהשמות הגדולים בשוק הלטיני, ביניהם אלנה אוז )שכתבה שירים לשמות כמו דדי יאנקי וג'ניפר לופז(, הראפר הפורטוריקנ­י ראו אלחנדרו והמפיק טייני. אלה דאגו לתת לה את חותמת האותנטיות, בעוד היא עצמה לקחה מאמן שפה שיחדד את הס פרדית שלה וילמד אותה סלנג עכשווי. התוצאה, גם אם אינה ארוכה יותר מ 20 דקות, נשמעת כהצלחה.

גומז, כוכבת ילדים בדימוס, הפכה לסלבריטאית הנעקבת ביותר באינסטגרם, שיחקה בסרטים, הפיקה סדרות טלוויזיה )הבולטת שבהן היא 13" סיבות" שעלתה בנטפליקס( וכיכ בה בכותרות במשך שנים רבות דווקא בהקשרים רכילאיים. נניח בשל הזו גיות הכאוטית שלה עם ג'סטין ביבר, או זו המתוקשרת עם דה וויקנד. בדרך היא חשפה את מחלת הזאבת שלקתה בה, סיפרה על הדיכאון והחרדה שמהם היא סובלת, ושיתפה את העולם בהת מודדותה עם דו קוטביות ועם השתלת כליה שעברה )שתרמה לה חברתה הש חקנית פרנסיה ראיסה(. בקיצור, סביב גומז יש עניין תמידי, אבל לא בהכרח מהסוג שהיא היתה רוצה.

המיני אלבום החדש שלה מגיע שנה אחרי ששחררה את אלבומה השישי, ."Rare" לכאורה, כמצופה מכוכבת פופ בסדר הגודל שלה, היא היתה יכולה לי פול בקלות לקלישאות הז'אנר הלטי ני. היא אכן עושה זאת בכמה מהשירים ‪,"Baila Conmigo")‬ או ‪"'Dámelo To"‬ שנוצרו עבור רחבות הריקודים(, אבל גומז ניצלה את היציאה מאזור הנוחות כהזדמנות לנטוש לרגע את הפופ שהיא עושה בשגרה, וצללה לעולם סגנוני מג וון יותר.

יש באלבום הזה מה שהיא מגדי רה כ"המנון אהבה יפהפה" Una"ב De ,"Vez וגם צליל עכשווי ורקיד בתוספת סקסופון אייטיזי Love"ב "Selfish )שבו היא חוברת שוב לדי ג'יי סנייק, אחרי ‪,"Taki Taki"‬ הלהיט המשותף שלה עם קארדי בי ואוסונה מ .(2018 היא מחברת כאן בין אלקטרו, רגאטון ואר אנד בי, וכמעט מבלי להתכוון מציגה צדדים חדשים של יכולותיה המוזיקליות.

בראיון שהעניקה לאחרונה למגזין "ווג" גילתה הכוכבת בת ה 28 כי היא משתעשעת ברעיון לפרוש מתחום המו זיקה. "זה קשה להמשיך לעשות מוזי קה כשאנשים לא בהכרח לוקחים אותך ברצינות", אמרה. "היו לי רגעים שבהם חשבתי 'מה הטעם? למה אני ממשיכה לעשות את ."'?הז אולי המיני אלבום הזה ישנה את דעתה.

 ?? צילום: ?? גומז GettyImage­s
צילום: גומז GettyImage­s
 ??  ??
 ??  ?? עטיפת האלבום "Revelacion"
עטיפת האלבום "Revelacion"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel