Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

שני - 15.03.2021

גדי

מפגש עם אדם שפעם הייתם בקשר רומנטי איתו עלול לגרום למבוכה. עליכם להתכונן לאפשרויות ולהחליט על התגובה האופטימלית. הרקיע רומז שעליכם להציב לעצמכם גבולות, בעיקר במצבים הקשורים באנשים חשובים.

דלי

מתפתחת אינטימיות עם מישהו שחשוב לכם. ההצלחה אפשרית בהחלט. בעיה משפחתית מעוררת רגשות אשם, אך אתם מצליחים להתגבר. אחר הצהריים נעלמים ספקות לגבי בן משפחה, ובמקומם עולה הערכה.

דגים

עניינים כספיים מעסיקים אתכם לאורך כל היום. אנשים לא משתפים פעולה וייתכן שתיאלצו להפעיל מאמץ שכנוע רציני. מתח עלול לגרום לעימות, אולם עדיף ליישר את ההדורים כבר בהתחלה ולפעול יחד.

טלה

יום חביב למדי עם מעט בעיות בעבודה, כיוון שתמיד נדמה לכם שאתם יודעים יותר טוב מהבוס. יש מי שלא אוהב את הגישה הזאת, ועלול לשים לכם רגל. טיפ: פעלו על פי ההיגיון ולא על פי תחושות.

שור

אתם צפויים להיות עסוקים כל היום בפגישות ונראה שהיום הזה פשוט לא רוצה להיגמר. לקראת הערב האווירה נעשית נינוחה הרבה יותר. מפגש מעניין עם מישהו ממזל סרטן יכול להיות נקודת מפנה חשובה בקריירה.

תאומים

הרומנטיקה מככבת אצל מי שנמצא בקשר חדש. גם אצל זוגות ותיקים ניתן לחוש את הפרגון שניתן בשפע ללא תנאים מוקדמים. האמינו למה שאתם מרגישים ואל תגיבו בחשדנות למחוות מבני הזוג.

סרטן

מתעוררת סיטואציה מורכבת בזוגיות ועליכם לקבל החלטות. קחו את הזמן הדרוש, מידע שיגיע בקרוב יסייע להגיע לפתרון. צפויה שיחה עם אדם שאינו שש להסגיר סודותיו, בעוד שמכם הוא דורש גילוי לב.

אריה

בעקבות היבט דיס הרמוני בין כוכב מארס לגזרת מזלכם נוצרים ברקיע מאבקי כוחות, אך הגישה הלוחמנית שלכם מיותרת. על אסרטיביות שמעתם? עליכם ללמוד להתמודד בדרך אחרת ולא, תתישו את עצמכם.

בתולה

אתם מתקשים להספיק הכל ומוצאים את עצמכם בין הפטיש לסדן, בין העבודה לבית, בין הילדים לזוגיות. קשה לכם להחליט מה דחוף יותר. כך מתפתח לו יום שבו אתם מטפלים במצבים תוך כדי התרחשותם.

מאזניים

אתם צפויים לקיים שיחה חשובה במיוחד הנוגעת לעניינים כספיים עם אדם קרוב אליכם. יש לקבל החלטות הכרוכות, בין היתר, במעבר ובשינוי מקום מגורים. טיפ: אספו נתונים וקחו את הזמן למחשבה.

עקרב

יש לכם לא מעט עבודה לעשות בתחום חיי החברה. אל תיתנו לאחרים לרפות את ידיכם. מי שלא מכבד אתכם לא נחוץ לכם! בתחום הרומנטי - תנו לצד השני להכתיב את הקצב. צפויה הצלחה לעוסקים במחקר.

קשת

צפוי יום קליל, ואתם פוגשים אנשים נפלאים. יש לכם עניין הקשור לתחום הלימודים שאתם חייבים להתמקד בו, למרות שאין לכם חשק רב לעשות זאת. אל תתלו את האושר שלכם בהישגים חומריים או חיצוניים.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel