Israel Hayom

"יש לנו הזדמנות טובה להגיע לרבע הגמר"

שחר הירש חשב שבגיל 28 הוא יהיה "במקום אחר בקריירה", אבל הוא "ממש לא מבואס" ● הערב הוא והפועל ר"ג יתארחו אצל בית"ר ת"א/בת ים בשמינית גמר הגביע: "יש לנו הרבה מה להציע"

- שי ארצי

שני מפגשים על טהרת הליגה הלאומית יוציאו הערב את שלב שמינית גמר גביע המדינה לדרך. הפועל כפר שלם תארח את מוליכת ליגת המשנה הפועל ירוש לים, ובמשחק הנוסף בית"ר ת"א/ בת ים תפגוש את הפועל ר"ג, שז כתה במפעל ב 2003 וב .2013

שחר הירש, שרק לפני כמה חוד שים עוד לבש את המדים של הפועל ת"א, חבר בינואר לאורדונים, ובראיון ל"ישראל היום" הוא מספר על הסיבות שהביאו אותו לרדת ללאומית, הקו רונה והשאיפות של קבוצתו.

"הגעתי לר"ג בזמן שהרבה שחקנים חלו בקורונה", נזכר הירש, "ההתחלה היתה קשה מאוד, כי הקורונה פגעה בנו, אבל לאט לאט התייצבנו. הערב אנחנו הולכים לשחק נגד קבוצה מאוד מוכשרת. יהיה משחק קשה ושקול, ואני מקווה שבסיומו נהיה עם הכרטיס לרבע הגמר". בית"ר ת"א/בת ים פייבוריטית? "אני לא חושב שאפשר להגדיר

"ברגע שאהיה בכושר אוכל לתרום הרבה לר"ג. יש לי חוזה לעוד עונה ואם לא בעונה הנוכחית, אני רוצה בעונה הבאה להעלות את הקבוצה לליגת העל ולקדם אותה כמה שיותר"

אותם פייבוריטים. נכון, הם קבוצה מעולה, אבל גם אנחנו טובים מאוד. שיחקנו נגדם לפני שבוע, הובל נו ובסוף המשחק נגמר בתיקו. אני חושב שכשיש משחק גביע בין שתי קבוצות מהלאומית, אין אנדרדוג או פייבוריטית ברורים. אנחנו הולכים לשחק מול קבוצה מאוד איכותית, שמשחקת כדורגל טוב בכל מחיר, אבל יש לנו הרבה מה להציע".

הפועל ר"ג היתה בעבר קבוצת גביע, תוכלו להגיע רחוק העונה?

"בסופו של דבר אנחנו קבוצת ליגה לאומית, ולא שוכחים את זה. להפועל ר"ג יש גם הרבה היסטוריה בגביע, וכל השחקנים בקבוצה רוצים להגיע לשלבים היותר מאוחרים ולהתקדם כמה שיותר, אבל בשביל שזה יקרה צריך מזל בהגרלות ולהיות קבוצת

נוקאאוט טובה. השאיפה היא להתקדם כמה שאפשר בגביע, וכרגע יש לנו הזדמנות טובה להגיע לרבע הגמר".

הפועל ת"א טעו כשוויתרו עליך בקיץ?

"שבועיים לפני שעזבתי שוחחתי עם ניר קלינגר על המצב שלי. הייתי אחרי הפציעה הקשה שעברתי בעונה שעברה ואמרתי לו שאני לא מאשים אותו, אבל שאני לא משחק מספיק ורוצה לעזוב. סיכמתי עם ניר במשותף שיעשה לי טוב ללכת למקום שייתן לי לשחק. ההחלטה לא היתה חד צדדית של הפועל ת"א, למרות שהיו אתרים עם אינטרסים כאלה ואחרים שהציגו את זה כאילו שוחררתי מהמועדון".

אולי היה עדיף לך לחכות עוד קצת, כי החלוצים החדשים של הפועל לא מספקים מספרים.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel