Israel Hayom

שמיניות באוויר

אינטר חיכתה 85 דקות כדי לקבל מלאוטרורגע­שלקסם נגיחהנהדרת שלו סידרה ניצחון ליגה שמיני ברציפות וקירבה את הנראזורי לאליפות איטליה

- דור הופמן

אם וכאשר אינטר תזכה באליפות איטליה ראשונה אחרי 11 שנה, המשחק אתמול מול טורינו יוזכר כרגע מכונן.

הקבוצה של דוידה ניקולה, שנמ צאת מתחת לקו האדום וחייבת כל נקודה, הקשתה מאוד על זו של אנ טוניו קונטה והחזיקה את לוח התו צאות על 1:1 עד הדקה ה ,85 כשא נטוניו סנאבריה מחק פנדל מוצלח של רומולו לוקאקו.

וכמו שיש משחקים מכוננים, כך יש גם שערים מכוננים. וכזה היה השער של לאוטרו מרטינס. חמש דקות לסיום הארגנטינאי נגח לרשת את שערו ה 14 העונה וסי דר לנראזורי ניצחון 1:2 - השמיני שלה ברציפות בליגה.

כריסטיאנו רונאלדו הגיע טעון למשחקה של יובנטוס מול קליארי בעקבות הביקורות שספג אחרי ההדחה מליגת האלופות - ואת העצבים הוציא על היריבה. בתוך 32 דקות כבש הפורטוגלי שלוש ער מושלם )בראש, בימין ובשמאל( והגיע ל 23 שערים ב 23 מחזורים. ג'ואבני סימאונה צימק במחצית השנייה, אבל יובה ניצחה 1:3 וש מרה על המקום השלישי בטבלה. פארמה - רומא .0:2

צפון לונדון של ארסנל

טוטנהאם הגיעה לדרבי של צפון לונדון מול ארסנל על גבי חמישה ניצחונות רצופים ועם הארי קיין, גארת' בייל ויונג מין סון בחוד. אלא שהאנגלי לא מצא את הרשת, הוולשי נראה כבוי, הקוריאני נפצע והוחלף, והתרנגולים התכווצו לכדי הקבוצה של המחליף אריק לאמלה.

בארגנטינאי הזה יש הרבה כי שרון, ויעיד על כך השער האדיר שכבש בראבונה בבעיטה היחידה של טוטנהאם למסגרת במחצית הראשונה. אבל מנגד, הוא לא מס פיק, ויעיד על כך הכרטיס האדום שספג בדקה ה .76 בין לבין זה היה המשחק של ארסנל. מרטין אודגור כבש את השוויון בדקה ה ,44 ואל כסנדר לאקאזט השלים את המהפך 20 דקות לאחר מכן מהנקודה הלב נה. לראשונה מאז 2018 התותחנים מנצחים בדרבי, והם במרחק ארבע נקודות בלבד מטוטנהאם.

עוד אתמול בפרמייר ליג: הע זיבה של כריס וויילדר לא היטי בה עם שפילד יונייטד, שבמש חק הראשון ללא המאמן הובסה 5:0 על ידי לסטר סיטי. קלצ'י איהנצ'ו כבש שלושער.

גרמניה. רצף ששת ניצחו נות הליגה של ר.ב לייפציג הגיע לסיומו עם 1:1 מול איינטרכט פר נקפורט. אמיל פורסברג העלה את הקבוצה של יוליאן נגלסמאן לית רון בפתיחת המחצית השנייה, אך דאיצ'י קמאדה השווה בדקה ה 61 והשאיר את לייפציג במרחק ארבע נקודות מהמוליכה באיירן מינכן. שטוטגרט - הופנהיים 0:2 )מונס דאבור נכנס בדקה ה .(48

ספרד. גראנדה - ריאל סו סיאדד ,0:1 סלטה ויגו - בילבאו ,0:0 אייבאר - ויאריאל .3:1

מנור סולומון, פעמיים

בתוך שתי דקות במחצית הש נייה כבש מנור סולומון את הצמד הראשון שלו במדי שחטאר דונייצק.

הישראלי, שהעלה את מאזנו לחמישה שערים בליגה האוק ראינית, עשה זאת בדקות 75 ו 77 בניצחון 0:4 על דסנה.

הולנד. ערן זהבי נעצר אחרי חמישה שערים בשלושה משח קים ולא מצא את הרשת ב 1:1 של פ.ס.וו איינדהובן מול פיינורד. אייאקס גברה 0:2 על זוולה והג דילה את הפער בצמרת לשמונה נקודות ומשחק חסר בכיס.

 ??  ?? לאוטרו מתעופף, אתמול
לאוטרו מתעופף, אתמול
 ??  ?? זהבי. נעצר מול פיינורד
זהבי. נעצר מול פיינורד

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel