Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום רביעי - 05.05.2021

-

גדי

אתם חשים רגיעה ונראה שסערת הרגשות שליוותה אתכם פשוט עברה. נראה שהפנמתם כי עדיף להתמקד בחצי הכוס המלאה. שימו לב: אדם דוה פרצופי עלול לחצוץ ביניכם לבין ההצלחה. נפנפו מדרככם כל גורם מכשיל.

דלי

אתם פועלים על פי האינטואיצי­ות ודברים מתחילים להתרחש. שלא כהרגלכם, אתם נוקטים קו פעולה במלוא הכוח וללא היסוסים. אתם חשים מלאי מרץ ומצליחים להוכיח את היכולות שלכם.

דגים

נראה כי תיאלצו לוותר על חלק מהרצונות שלכם כדי להתקבל ל"מועדון" החברתי שאליו אתם שואפים להיכנס. אדם בעל השפעה, שאיתו אתם חולקים משימה חשובה, מאפשר לכם להגשים חלום ישן נושן.

טלה

יום עם שפע של אנרגיות טובות. אתם חשים אקטיביות, יוזמה ומרץ. הגישה החיובית וההיגיון שלכם מוציאים אתכם ממלכודות, בעיקר בתחום האישי. הרקיע מבשר על תקופה שבה יש לפעול כדי לבסס הישגים בקריירה.

שור

אתם מגלים הבנה נדירה כלפי אדם קרוב שהתווכחתם איתו, אך דיבורים אינם מספיקים. עליכם להוכיח במעשים את הרצינות שלכם. עדיף לקחת פסק זמן ולחשוב, מאשר להעביר מסרים סותרים שיעצבנו את כולם.

תאומים

שיקול הדעת שלכם לא במיטבו. אל תתפתו להחלטה מחייבת. הרושם החיצוני חשוב לכם, וגורם לבזבוז כסף בתקופה שבה אין לכם אפשרות לעשות זאת. אדם שאתם מכבדים מציע הצעה שאינה לרוחכם - דחו אותה.

סרטן

אתם נוקטים לרוב דרך פעולה של "לאט אבל בטוח". הרצון המתעורר להשיג בבת אחת כמה מטרות עלול לגרום לתחושת כישלון. הקדישו זמן במהלך סוף השבוע לתכנון העתיד. בתחום הזוגי - לכו בעקבות הלב.

אריה

צפוי יום עמוס שבו תחפשו שעה נוספת כדי להספיק את כל המטלות. בעבודה אתם מושכים אליכם ביקורת בגלל חוסר אסרטיביות ובגלל שאתם מתערבים בנושאים שאינם קשורים אליכם. המלצה: האטו את הקצב.

בתולה

אתם מרגישים שהזרימה הטבעית וההרמוניה חוזרות לחייכם. במסגרת הסבלנות והרכות שנוחתות עליכם, אתם מגיעים למסקנות מרחיקות לכת. חשוב שתקדישו מחשבה לטווח רחוק ואל תמהרו לנתק קשרים.

מאזניים

אל תתפזרו על יותר מדי תחומים ואנשים, למרות שיש ציפייה כזאת מכם. אתם מנסים לחלק את עצמכם בין כמה מקומות וזה פשוט לא מצליח. הרצון שלכם להיות עסוקים הוא חיובי, אבל מומלץ לשמור על איזון.

עקרב

המחויבות שלכם לעבודה גורמת לרגישות יתר כלפי עמיתים. תחושת המתח תתפוגג בשעות הערב באמצעות פעילות של יצירה או יציאה לבילוי. צפויה לכם התאקלמות קלה במקום חדש שהגעתם אליו.

קשת

כדאי להיות אסירי תודה על מה שיש. השתתפות באירוע מעניין תפגיש אתכם עם אדם שיגרום לכם לחשוב בצורה שונה. אין די בתפניות קטנות: אם רצונכם בשינוי מהותי, תצטרכו להמר על התחדשות טוטאלית.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel