Israel Hayom

מחשבים מסלול מחדש

שחקנים מסיימים חוזה, חלקם רוצים לצאת לאירופה ואחרים מיצו עצמם מבחינה מקצועית ● מאבק האליפות טרם הוכרע, אך במכבי ת"א כבר חושבים על מתיחת פנים ● גורם בקריית שלום: "הקבוצה זקוקה לדם חדש"

- שי ארצי

האם מכבי ת"א עומדת בפני מהפכה גדולה בסגל שלה? את התשובה הסופית לכך נקבל בשבועות הקרובים, אבל על פי הערכות גורמים בשורות האלופה, ככל הנראה חמישה או שישה שחקנים יעזבו את הקבוצה בקיץ הקרוב ויפנו את המקום לשחקנים חדשים.

המשחקים האחרונים של הצהובים, ללא קשר למה שיקרה במשחק העוה נה נגד מכבי חיפה, חיזקו את ההרגה שה במערכת שהקבוצה "זקוקה לדם חדש". מאמן הקבוצה פטריק ואן לוון הצליח להוציא יש מאין במהלך החודה שים האחרונים, השחקנים שלו התגברו על פציעות ועל עייפות שהצטברה מעונה ארוכה באירופה, אבל במאניה טיים התגלו החולשות שיש לקבוצה הזאת, בדגש על חוליות ההתקפה ומה רכז השדה. התוצאה העגומה היא 10 נקודות בלבד מתוך 21 האפשריות האחרונות, ומרחק של ארבע נקודות ממוליכת הטבלה מכבי חיפה.

מלבד דור פרץ שמסיים את חוזהו, עושה את מירב המאמצים על מנת לצאת לאירופה ונראה שסיכויי הישאה רותו נמוכים, יש עוד כמה שחקנים שכמעט בוודאות לא ימשיכו בעונה הבאה. השחקנים המדוברים הם החה לוצים איתי שכטר וניק בלקמן, המגן מתן בלטקסה, שגם מסיים את חוזהו,

וכן הקשר דן ביטון, שבתחילת העונה היה אחד השחקנים הבולטים בקבוצה אבל בחודשים האחרונים כמעט ולא נספר על ידי המאמן ואן לוון, וישוב ללודוגורץ הבולגרית שממנה הגיע בהשאלה לשנתיים בחודש אוגוסט.

מדובר בחמישה שחקנים שכמעט בוודאות יעזבו, אבל הרשימה לא נעה צרת כאן. אנריק סבוריט בודק אפשה רויות באירופה וטרם חתם על חוזה חדש, ובמכבי כבר עוקבים אחרי דני גרופר כפי שפורסם לראשונה ב"ישראל היום". אילון אלמוג חווה עונה לא טובה, ובקבוצה ישקלו לשלוח אותו לעונת השאלה. באשר למאור קנדיל - הצהובים אמנם מעוניינים להשאירו אך בחוזה חדש ומופחת, עם זאת, המגן עשוי להתפתות להצעה מאחת הקבוצות הגדולות שתאפשר לו להיות המגן הבכיר.

גם בנוגע לאבי ריקן, שמסיים חוזה אף הוא, יש התלבטות במועדון. די בכך ששניים מהשחקנים הללו לא ימה שיכו, ויחד עם החמישה שהוזכרו לעיל מדובר ביותר מרבע מהסגל.

לדברי סוכן שחקנים, נראה כי הכל

תלוי בגורל האליפות: "אם הם יקחו אז הם יישארו באותו המצב, אבל אם הם לא יקחו אליפות - אנחנו צפויים לראות הרבה שינויים בסגל".

יש לקחת בחשבון שלצהובים יש מקום לזר נוסף אחד, וזאת בלי קשר להתפתחויות עם אנריק סבוריט. הצהובים נערכים לכך שיונתן כהן שחזר מפציעה וכבש שלשום במשחק מול הפועל ב"ש )1:1( יימכר לקבוצה מליגה בכירה, כך שבקריית שלום ניה צבים בפני אפשרות של מתיחת פנים דרמטית לסגל הקבוצה.

 ??  ?? כהן ושכטר, שלשום בטרנר. איפה הם יהיו בעונה הבאה?
כהן ושכטר, שלשום בטרנר. איפה הם יהיו בעונה הבאה?
 ??  ?? ואן לוון
ואן לוון
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel